Mattlakk Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Hei, jeg vil gjerne slette windows messenger (msn messengeren som følger med windows) Hvordan gjør jeg det? Den ligger jo ikke på Legg til/fjern programmer God jul Endret 23. desember 2005 av crawford
BeNeFit Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Hehe nå fant jeg det, bare å gå på legg til og fjern så trykker du på windows komponenter. Endret 23. desember 2005 av BeNeFit
gunnard Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Har du SP1? Hvis ikke bare kjør kommandoen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Ellers står det vel innenfor Windows Komponenter på Legg til / Fjern programmer. EDIT: Bør lukke IE, Outlook og selve Messenger'n før du kjører kommandoen. Endret 23. desember 2005 av gunnard
WebKnight Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hei, jeg vil gjerne slette windows messenger (msn messengeren som følger med windows) Hvordan gjør jeg det? Den ligger jo ikke på Legg til/fjern programmer God jul 5327846[/snapback] Har du i det hele tatt prøvd å finne en løsning på dette før du spurte her, prøv foreksempel følgende: 1. Åpne Google (www.google.no) 2. Skriv inn nøyaktig det samme som i emnefeltet ditt på denne tråden. 3. Klikk deg inn på første linken 3 Der finner du følgende : 1. Trykk Windows tasten og R eller velg run / kjør fra startmenyen.2. Lim inn denne teksten i boksen som kommer opp og trykk enter: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Du vil nå få opp en boks som sier ifra at du må slå av Messenger. Etter en restart er da Windows Messenger fjernet. Ikke meningen å være spydig, men dette har blitt tatt opp fantasilioner ganger før.. God Jul!
FungusMental Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Du kan også bruke XP AntiSpy til å fjerne den, samt andre ting. (h**p://www.xp-antispy.org/)
Vikers88 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Ikke slett det, det fu**er opp MSN Messenger og alt
kvase Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Et tips som ikke kommer til å gå av mote før Microsoft lanserer sitt neste operativsystem, er det som sletter Microsoft Messenger 4.71 (som er vedlagt i en standardinstallasjon av Windows XP). Du kan enkelt slette hele programmet ved å gjøre følgende: Gå på Start/Kjør. Skriv inn følgende i Åpne-feltet: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Trykk Enter. Ved neste oppstart av Windows slipper du å ha to forskjellige MSN-programmer som konkurrerer om å være tilkoblet Internett.
Vikers88 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg gjorde det en gang å windows gikk amok! Gjør som du vil
endrebjo Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Å ta det vekk via 'Legg til/Fjern programmer' -> 'Windows-komponenter' holder i lange baner og det er en 100% sikker metode. God Jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå