Jump to content
Sign in to follow this  
bjarne88

Filmer med Christopher Walken

Recommended Posts

Hallo, hvilke filmer vil dere anbefale som Christopher Walken spiller i? Harr sett Deer Hunter, Suicide Kings, True Romance og selvfølgelig Pulp Fiction. Og etter å ha sett de så vil jeg gjerne se mer, så hvilke andre blir anbefalt her?

På forhånd takk.

I Catch me if you can har han en liten men god rolle, A View to Kill er han skummel og i Wedding Crashers er han tøff, men sannheten er at han er tøff uansett rolle.

Blast From The Past! :p

..med Brandon Fraser, og Alicia Silverstone! En av mine aller første DVD-kjøp (sone1)! På en PX-sjappe i Boundsteel i Kosovo i '99, eller 2000.. :w00t:

Jeg synes han er forferdelig fet i "Last Man Standing" med Bruce Willis. Et ordentlig gangsterdrama med mye skyting og vold, men likevel nok til å fremheve han i et godt og spennende lys...

Har er også sjefolainen i Gods Army. Der passer han virkelig til rollen. Og som Polar Pål sier, er han også veldig god i Last Man Standing!

Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der.

Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e):

I så måte.

Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder.

Ikke svar i slike tråder, henvis brukere til anbefalings tråden.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...