Gå til innhold

Hvordan bombe med fly i bf2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
J10 er jo overlegen F35 i BF2, no contest. J10 er dogfighter nr 1. mye mulig MIG29 kan sammenlignes, men ettersom de ikke settes mot hverandre i spillet er det vanskelig å dømme. men jeg er rimelig sikker på at F35 er det svakeste fighteren.. (Air to Air kamper da)

5452908[/snapback]

 

Jeg har sånn ca.20 a-t-a kills, rundt halvparten er fra J-10. Er vel muligens fordi etter at man har skutt ut lageret sitt med missiler så er J-10 enmotors, dermed litt vanskeligere å sikte på med kanonild.

Lenke til kommentar

F15 er treig som F. (på samme måte som SU34) og har for stor svingradius til at den er effektiv i dogfights... som jeg har sagt tidligere...ganske idiotisk å moddelere det flyet i værden i dag som har best dogifight statistikk og er overlegent alt annet i tjeneste i dag...

 

mulig du tenker på F18? - de burde bytta om slik at F18 ble F/B mens F15 ble fighteren...(min mening iallefall.. single seat Eagle og tandem seat Super Hornet...)

Lenke til kommentar

Jeg har alltid klaget på at bombene til alle andre jets enn J10 er så vanskelig å treffe med. Så på en demo av meg selv istad hvor jeg hadde tatt F18 på wake. Faktsikt så traff bombene til SIDEN for tanksene jeg prøvde å bombe. Ikke før eller etter, men ved siden av. :confused:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...