Gå til innhold

Hvordan bombe med fly i bf2?


Anbefalte innlegg

Må man ha joystick for å ha noe lunde kontroll over flyene i bf2?

Hvordan er det med helikopter?

5375534[/snapback]

 

 

Jeg mener Joystick er best, sikkert fordi det er det jeg bruker... Med musa må man hele tiden dra den smooth i en bestemt retning og for meg som ikke har den største musematta blir det altfor mye flytting av musa for å få til noe som helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På heli går det til nøds med mus, men fly? aldri. Ikke effektivt iallefall..(for min egen del)

5375820[/snapback]

 

Mhm, bruker det såvidt noen ganger rett før jeg skal over i co pos for å avfyre TV for å få den siste lille fine justeringen. Men aldri til å fly hele turen med. :shrug: Med heli skal man bare tilte litt hit og dit for å få fart mens i fly må man jo holde stikka / dra musa hele tiden for å få noen bevegelse. (Som sagt før :wee: )

Lenke til kommentar

bruker som de fleste mus i heli og joy på fly, trådløs faktisk, glemmer å trykke på knapperpå den så signalene med gass sendes så ender noen ganger opp i havet på usa på wake grunnet siste sendte signal var gass :) .

 

Men en ting, når jeg flyr i stabil hastighet og jevn høyde og har flyet rett og slipper bomber lander de et stykke bak. Så hvilken høyde er bombene konfigurert til?

Lenke til kommentar
Må man ha joystick for å ha noe lunde kontroll over flyene i bf2?

Hvordan er det med helikopter?

 

Spiller en del Desert Combat enda og der flyr jeg bare med mus, men har jo ikke 100% kontroll i de flyene der :)

Apachen derimot...i rule the sky ;)

5375534[/snapback]

 

Eg bruker joystick til fly,er å anbefale!

helikopter greier eg meg med mus og tastatur,greier ikke å fly helikopter med joystick eg ass....

 

Første gang eg fløy i bf2 så brukte eg mus og tastatur,du har mye betre kontroll med en god joystick. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må man ha joystick for å ha noe lunde kontroll over flyene i bf2?

Hvordan er det med helikopter?

5375534[/snapback]

 

 

Jeg mener Joystick er best, sikkert fordi det er det jeg bruker... Med musa må man hele tiden dra den smooth i en bestemt retning og for meg som ikke har den største musematta blir det altfor mye flytting av musa for å få til noe som helst.

5375798[/snapback]

 

Greier ikke å fly helikopter med joystick eg... :thumbdown:

Har ikke feelingen....

Lenke til kommentar
Har ingen problemer med å bruke mus i jet, får jo samtidig litt "trim" da jeg må bevege musa såpass mye :p

5436459[/snapback]

 

HEHE :!:

 

Sterk i armene nå du då :p

 

Men eg har mye betre kontroll med joystick.

Bruker en gammel sidewinder presicion pro..

Men dn er god så ny pga eg har sikkert bare brukt dn en gang før eg kjøpte bf2... :p

Lenke til kommentar
Nå har eg trent og trent på dette,,,eg får d enda ikke 100% til.

Men d er faktisk neste.... *snip*

5328483[/snapback]

 

Er godt mulig at det var en stinger / linebacker?

 

Er ikke vanskelig å holde lock lenge. Locka han eller var det litt sånn piping imllom de lange tonene? 100% lock uten noe glipp av vanskelig over lenger tid...

5330094[/snapback]

 

100% uansett hva eg greide med d stakkars flyet mitt! :hmm:

D skal ikkje vere muligt d,ivertfall ikke på dn måten eg fløy på d.

Og d er altid dn samme serveren d skjer,men skal sjekke om d er samme spilleren som gjere dette,,då er d utvilsomt cheat...

5334076[/snapback]

 

 

E og T tasten din fungerer ikkje. Det er nok derfor du ikkje får det til.

Kjøp deg eit nytt tastatur så skal du sjå at du får til og bombe.

Av og til er det enkelt og løyse problema.

Lenke til kommentar
Nå har eg trent og trent på dette,,,eg får d enda ikke 100% til.

Men d er faktisk neste.... *snip*

5328483[/snapback]

 

Er godt mulig at det var en stinger / linebacker?

 

Er ikke vanskelig å holde lock lenge. Locka han eller var det litt sånn piping imllom de lange tonene? 100% lock uten noe glipp av vanskelig over lenger tid...

5330094[/snapback]

 

100% uansett hva eg greide med d stakkars flyet mitt! :hmm:

D skal ikkje vere muligt d,ivertfall ikke på dn måten eg fløy på d.

Og d er altid dn samme serveren d skjer,men skal sjekke om d er samme spilleren som gjere dette,,då er d utvilsomt cheat...

5334076[/snapback]

 

 

E og T tasten din fungerer ikkje. Det er nok derfor du ikkje får det til.

Kjøp deg eit nytt tastatur så skal du sjå at du får til og bombe.

Av og til er det enkelt og løyse problema.

5450707[/snapback]

faktisk er det ikke det vanskeligste i verden å følge en F-35 (? amerika standar fly på wake) med J 10. Og mange ganger føles det som man flyr sinnsykt bra, men ender opp med å bli skutt av antiair/fly uansett....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...