Gå til innhold

Hvordan bombe med fly i bf2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ca på dette tidspunkt bruker jeg å slippe bombene, er det for tidlig? sent?

Har på følelsen av at jeg flyr litt for høyt slik at de går mye lenger enn de skal.

5349247[/snapback]

 

Mulig litt for tidlig. Kommer an på hva du skal bombe der egentlig. :shrug: Jeg for min del foretrekker stupbombing, da treffer du ganske så presist der du vil og du slipper å tenke fullt så mye på hastigheten din når du beregner hvor bomben skal treffe.

Lenke til kommentar

På det bildet vil jeg si at du treffer ca rett ved hushjørnet som står inntil den lange vertikale linjen (ikke den vertikale linjen som står opp fra "buen".

 

på J-10 treffer du hvis du slipper ca når mået er rett over toppen på den lille vertikale linjen som står opp fra "buen" på HUD'en i det flyet (den er mye kortere enn på F35)

 

Merk at det som oftest dreier seg om stupbombing når jeg bomber :p

Lenke til kommentar

Men uansett: Det beste syns nå jeg er å gå opp i rundt 3-400alt og deretter gå nedover mot måleti rundt 45-90º vinkel. Da får man også skutt en hel del med kanonen uten å måtte vær redd for å treffe et tre eller en lyktestolpe på veien.

 

Litt OT: @Impetus90, var du full da du satte opp signaturen eller er det virkelig en Battlefield2.no #2 Wake Only server? =S

Lenke til kommentar

Har selv tatt feil av det, men det er:

www.battlefield.no/www.bf2.no

OG

www.battlefield2.no

(klaget på en spiller på battlefield.no engang, var feil side :p )

Wake Only-serveren var jeg svært mye på før, mye på grunn av at battlefield.no-serverne nesten alltid er fulle, den har alltid noen slots åpne :)

Lenke til kommentar

Må man ha joystick for å ha noe lunde kontroll over flyene i bf2?

Hvordan er det med helikopter?

 

Spiller en del Desert Combat enda og der flyr jeg bare med mus, men har jo ikke 100% kontroll i de flyene der :)

Apachen derimot...i rule the sky ;)

Endret av NeoGeo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...