Gå til innhold

historie

Mowgli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han åpnet esken med tyggegummi, og hev den i munnen, gikk på øvingen, og nøt den. Deretter gikk han hjem til sitt ensomme hjem.

Senere den kvelden

[ endret av Jimmy Pop den 2002-09-12 21:40 ]

Skrevet

Så snart han var innenfor døren drod han opp pakken med kondomer som han hadde kjøpt på apoteket tidligere. han satte en på og begynte med slavisk rytmiske bevegelser som....

Skrevet

JÆVL:A Hedninger av noen satanister!!! Raseriet pumpet gjennom hans blodårer som en elv av hormoner, han tok frem nøkklene til sin uhyre avanserte gressklipper som han hadde kjøpt på markedet i Kasakstan. satt se oppå og startet den og kjørte i full fart over.........

Skrevet

... fikk rabies. Masse skum rant ut av prestens munn. Han begynte å bjeffe og løpe mot meg, med et farlig blikk. Jeg fikk panikk og dro frem rocketlauncheren jeg tilfeligvis hadde i lommen...

Skrevet

Så kom det en meksikansk dame, lettkledd vel og merke. Hun hadde et slørete blikk, og tungen gikk i ett over leppene...

(jeg drar dette i en flott retning... :smile: )

Skrevet

Og hu ville ha seg mannfolk! Mye mannfolk. Så presten og satanisten begynte å pløye over seniorita'n. Det viste seg at hun hadde AIDS, men presten hadde jo gummi, så det var ikke nor prob for han. Satanisten derimot begynte å tute og grine og sa:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...