Mads-b 68 Report post Posted December 19, 2005 (edited) Jeg lurer på hva dere nominerer som beste instrumentale låt. Jeg selv nominerer Impellitteri - 17th century chicken picking Det trenger ikke å være noe himla fort, men det må være elgitarer som hovedinstrument. Edited December 19, 2005 by MBaardsgaard Quote Share this post Link to post
Kakofoni 1368 Report post Posted December 19, 2005 Gary Moore - The Loner <3 Quote Share this post Link to post
Πεισιθάνατος 1 Report post Posted December 19, 2005 Sonata Arctica - Revontulet ...kanskje... Quote Share this post Link to post
L@sse 0 Report post Posted December 19, 2005 Santana - Europa Joe Satriani - Surfing with the Alien van Halen - Eruption Men det er mange andre sanger som er bedre da, men da med vokal Quote Share this post Link to post
Sondre^^ 0 Report post Posted December 19, 2005 opeth - ending credits Quote Share this post Link to post
Πεισιθάνατος 1 Report post Posted December 19, 2005 Hmm... kanskje heller Pagan's Mind - Coming Home Pagan's Mind - BTTMOC: Conception, Pt. I eller kanskje Yngwie Malmsteen - InstruMENTAL Institution Quote Share this post Link to post
Ṱormod 0 Report post Posted December 19, 2005 Pink Floyd - A Saucerful of secrets Blind Guardian - Beyond the ice Quote Share this post Link to post
ZprMario 12 Report post Posted December 19, 2005 Hvis jeg skal følge "vettet" mitt, sier jeg Dream Theater - Streams of Consciousness. Men jeg følger heller hjertet/følelsene og sier Metallica - Orion. Quote Share this post Link to post
Erlendz 46 Report post Posted December 19, 2005 Novembre - Foto Blu Infinita Quote Share this post Link to post
834HF42F242 5 Report post Posted December 19, 2005 1: Pink Floyd - Atom Heart Mother (1971 - Atom Heart Mother) 2: Tangerine Dream - Invisible Limits (1976 - Stratosfear) 3: Sky - Cannonball (1979 - Sky) Quote Share this post Link to post
aleks tho 4 Report post Posted December 19, 2005 Dream Theater - The dance of eternity Dream Theater - The ytse jam Quote Share this post Link to post
Chevelle 1 Report post Posted December 19, 2005 Metallica - Orion. Quote Share this post Link to post
SnittLeif 1436 Report post Posted December 19, 2005 IMO Farmers Market - Les Mysteres des Guitares Grand Prix Quote Share this post Link to post
Dimitrij 23 Report post Posted December 19, 2005 Tool - Triad Mogwai - Christmas Steps Quote Share this post Link to post
Fat_ASS 40 Report post Posted December 19, 2005 (edited) Har to favoritter som jeg kommer på nå: Steve vai med "bangkok" Den hørte jeg for mange år siden å ble helt satt ut. Nightwish med "crimson tide deep blue sea" instrumental. Edited December 19, 2005 by Fat_ASS Quote Share this post Link to post
nr.4 3 Report post Posted December 19, 2005 Pelican - Red Ran Amber stiller sterkt hos meg. Quote Share this post Link to post
EVH 0 Report post Posted December 20, 2005 Steve Vai - Tender Surrender Steve Vai - For the love of god Gary Moore - The Loner Dream Theater - Hell´s Kitchen Van Halen - Eruption Quote Share this post Link to post
Cultofluna 1 Report post Posted December 20, 2005 Sjekk ut God Forbid - Heartless Quote Share this post Link to post
JPNord 7 Report post Posted December 20, 2005 Veldig stor fan av Orion med Metallica, kjempebra! Quote Share this post Link to post
Knofle 301 Report post Posted December 20, 2005 Hmm... kanskje hellerPagan's Mind - Coming Home Pagan's Mind - BTTMOC: Conception, Pt. I Støtter den. Quote Share this post Link to post