Gå til innhold

kjipt med kjøling som klikker!


hiper

Anbefalte innlegg

jeg komm hjem her i dag og starta pcn mens jeg gikk og henta noe i frysern.

da jeg komm opp igjenn så lukta det heilt forferdelig blanding av brent og gass så jeg "reiv" opp døra på kabinettet og der gikk selvfølgelig ikke cpu vifta :cry: så skruddde jeg av dataen via strømm forsyninga! har en intel pentium 4 3,4ghz.

må sikkert ha ny?? så jeg lurte på når jeg skal kjøpe ny hva er best amd? intel? må jo ha nytt hk med amd men men.

pcn sto sikkert på i 40 sek går det ann at den blir ødelagt så fort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lillebroren min gjorde det samme med pcen min -8 ganger!-

Han skrudde av og på, av og på, og ropte på meg etter den 8dene gangen. Jeg, som helt hadde glemt at jeg hadde fjernet cpu-kjøleren, fikk den ubehagelige følelsen av svidd hardware da jeg åpnet kabinettet å så CPUen uten kjøler! Mot all formodning funket alt etterpå, heldigvis!

 

Du kan jo ha være heldig du og, selv om jeg har min tvil. Prøv som noen fåreslo, med en annen PSU og/eler hk. I mitt tilfelle var det snakk om en P4 2,8.

Lenke til kommentar
Lillebroren min gjorde det samme med pcen min -8 ganger!-

Han skrudde av og på, av og på, og ropte på meg etter den 8dene gangen. Jeg, som helt hadde glemt at jeg hadde fjernet cpu-kjøleren, fikk den ubehagelige følelsen av svidd hardware da jeg åpnet kabinettet å så CPUen uten kjøler! Mot all formodning funket alt etterpå, heldigvis!

 

Du kan jo ha være heldig du og, selv om jeg har min tvil. Prøv som noen fåreslo, med en annen PSU og/eler hk. I mitt tilfelle var det snakk om en P4 2,8.

5308517[/snapback]

Var det ikke bare vifta som fjusket hos han da..?

Lenke til kommentar
Lillebroren min gjorde det samme med pcen min -8 ganger!-

Han skrudde av og på, av og på, og ropte på meg etter den 8dene gangen. Jeg, som helt hadde glemt at jeg hadde fjernet cpu-kjøleren, fikk den ubehagelige følelsen av svidd hardware da jeg åpnet kabinettet å så CPUen uten kjøler! Mot all formodning funket alt etterpå, heldigvis!

 

Du kan jo ha være heldig du og, selv om jeg har min tvil. Prøv som noen fåreslo, med en annen PSU og/eler hk. I mitt tilfelle var det snakk om en P4 2,8.

5308517[/snapback]

Var det ikke bare vifta som fjusket hos han da..?

5308637[/snapback]

 

Nei, hele kjøleren var på bordet mitt vedsidenav. CPUen var bar som en nudist:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...