-kga- 61 Report post Posted December 17, 2005 Jeg trur jeg er gal... hvordan ellers skal jeg se slike syke ting i noen skyer. Dette er en bakgrunn som fulgte med min windows XP. Bildet nr 1 ! Men se hva jeg ser i skyenne... Bildet nr 2 ! Mulig dette ikke passer under humor, men jeg syntes det var morro i går natt når jeg var trøtt nokk til og klare og se slike ting i skyenne. Quote Share this post Link to post
fox 1348 Report post Posted December 17, 2005 er trøtt nu, og ler av humoret ditt Quote Share this post Link to post
goliatmo 1 Report post Posted December 17, 2005 Jeg trur jeg er gal... hvordan ellers skal jeg se slike syke ting i noen skyer. Dette er en bakgrunn som fulgte med min windows XP. Bildet nr 1 ! Men se hva jeg ser i skyenne... Bildet nr 2 ! Mulig dette ikke passer under humor, men jeg syntes det var morro i går natt når jeg var trøtt nokk til og klare og se slike ting i skyenne. 5304273[/snapback] genialt Quote Share this post Link to post
Holsmo 307 Report post Posted December 17, 2005 du har veldig mye å gjøre ser jeg Quote Share this post Link to post
Guest Slettet-XHLacM Report post Posted December 18, 2005 Hvordan greier du noe som helst der... Skulle kanskje ikke tatt den siste pilsen så fort? Quote Share this post Link to post
Jooakim 14 Report post Posted December 18, 2005 Haha, lo faktisk litt. Kan ha noe med at jeg er trøtt. Quote Share this post Link to post
Post_Mortem 54 Report post Posted December 19, 2005 Jeg syns de ligna på wow sin versjon av gnomer Quote Share this post Link to post
akristina92 138 Report post Posted December 19, 2005 Andre som ser det samme som meg? Quote Share this post Link to post
bror_bror 0 Report post Posted December 20, 2005 Andre som ser det samme som meg? 5310948[/snapback] Værste er at det ser ut som det står "Hi" også :!: Quote Share this post Link to post
:---{D 10 Report post Posted December 21, 2005 Flott når en er trøtt! Quote Share this post Link to post
simes 11 Report post Posted December 21, 2005 Haaahahahaha, nå ser jeg akkurat det samme som trådstarter også. Genialt. Quote Share this post Link to post
V-by 220 Report post Posted January 3, 2006 Merkelig hva du ser når du er trøtt konge! Quote Share this post Link to post
Koffert 2 Report post Posted January 3, 2006 Fy faen den var morsom. :!: Quote Share this post Link to post