Gå til innhold

Hvilke Xbox 360 kobel er best?


sogasg

Anbefalte innlegg

1. Hallo min TV støtter alle disse typene, men hvilke er best?

 

Joytech XBox 360 Digital VGA Cable

 

Xbox 360 VGA HD AV Kabel, HD på flatskjerm eller VGA monitor

 

Joytech Digital AV Cable Scart med gullkontakt og optisk kabel

 

Joytech XBox 360 Digital AV RGB SCART Cable

 

2. Er ikke de to øverste helt make?

 

3. Om jeg kjøper en av de to øverste hvordan får jeg da koblett til lyden?

 

4. Kan jeg velge oppløsning om jeg kjøper en av de to øverste som er HD klare selv om jeg ikke har HDTV, men bare vanlig LCD?

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg Joytech Digital AV Cable Scart med gullkontakt og optisk kabel..

 

Den virker glimrende.. + at den har en optisk kapel som gir optisk lyd.. ;)

5304405[/snapback]

Men hvor plugger men inn den optiske lydkabelen i xbox 360en da? Det er ingen opptisk lydutgang på min.

Lenke til kommentar
Er den kabelen som følger med premium bra? Eller bør jeg kjøpe en ny kabel for bedre bilde? Jeg har bare en sånn vanlig tykk tv....

5305495[/snapback]

 

Nei, den er ikke spesielt bra.

Da du heller bør absolutt kjøpe deg advanced scart rgb cable.. Den offisielle til Microsoft! Gir deg et MYE bedre bilde.. Tar ut det beste bilde tv¨n din kan gi deg :)

Kabelen er herlig! :love:

Lenke til kommentar
Er den kabelen som følger med premium bra? Eller bør jeg kjøpe en ny kabel for bedre bilde? Jeg har bare en sånn vanlig tykk tv....

5305495[/snapback]

 

Den er bra hvis man har hdtv. Altså lcd/plasma som har component inngang.

For vanlig tv som du har er advanced scart cable best, den har rgb signal. Kjøp den.

Med mindre din tv skulle ha component inngang, men det tviler jeg på.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
hva hadde dere anbefalt for hd-tv?  component eller vga kabel?

 

Ibizaonice, hvor kan man kjøpe MONSTER COMPONENT 360 ?

5306727[/snapback]

 

Komponent er best. Dette 'kan' variere (skjermer osv) , men de fleste homisene jeg har snakket med og lest litt rundt syntes komponent er best. Så og si likt.

 

Kjenner ingen, heller ingen som jeg vet har testet med Monster kabelen, da den akkurat har kommet, men Monster har kvalitets kabler delux (faktisk)

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316041&cks=SER.

Lenke til kommentar
hva hadde dere anbefalt for hd-tv?  component eller vga kabel?

 

Ibizaonice, hvor kan man kjøpe MONSTER COMPONENT 360 ?

5306727[/snapback]

 

Komponent er best. Dette 'kan' variere (skjermer osv) , men de fleste homisene jeg har snakket med og lest litt rundt syntes komponent er best. Så og si likt.

 

Kjenner ingen, heller ingen som jeg vet har testet med Monster kabelen, da den akkurat har kommet, men Monster har kvalitets kabler delux (faktisk)

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316041&cks=SER.

5306759[/snapback]

Jeg ville avventet en spillsides dom av denne kabelen før jeg gikk til noe innkjøp.

Monster er IKKE et kvalitets merke. Det er et OK merke som er sinnsvakt overpriset, vil rett og slett tro du får mer for pengene ved å holde deg til microsoft sin egne komponent kabel inntil videre.

Lenke til kommentar
hva hadde dere anbefalt for hd-tv?  component eller vga kabel?

 

Ibizaonice, hvor kan man kjøpe MONSTER COMPONENT 360 ?

5306727[/snapback]

 

Komponent er best. Dette 'kan' variere (skjermer osv) , men de fleste homisene jeg har snakket med og lest litt rundt syntes komponent er best. Så og si likt.

 

Kjenner ingen, heller ingen som jeg vet har testet med Monster kabelen, da den akkurat har kommet, men Monster har kvalitets kabler delux (faktisk)

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316041&cks=SER.

5306759[/snapback]

Jeg ville avventet en spillsides dom av denne kabelen før jeg gikk til noe innkjøp.

Monster er IKKE et kvalitets merke. Det er et OK merke som er sinnsvakt overpriset, vil rett og slett tro du får mer for pengene ved å holde deg til microsoft sin egne komponent kabel inntil videre.

5306830[/snapback]

 

 

Monster er ikke en kvalitets kabel WHAT ? wow, da vet ikke jeg hva som er kvalitet.

 

En spillsides dom av denne kabelen tror jeg du aldri får se. Hvilken spillside skulle det ha vært ?

 

Har drevet med Hifi i vel 6 år nå. Faren til kompisen min er daglig leder hos Hifi senteret i Vika i Oslo, og du betaler for kvalitet enkelt og greit. Jeg har selv 2 meter monster Hdmi i avente av plasma skjermen (fikk en god pris, koster egentlig 1600-1700) og det er ikke noe Real-Cable eller Supra hdmi !

 

Skal bli morro å teste Komponent kabelen til monster . Skal kjøpe Core rundt februar /mars så får jeg ta og låne premium komponenten til homisa. :D:cool:

 

http://www.monstercable.com/monstergame/xbox360/

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

Monster er godt OVERPRISET i Norge.

Har sett flere eksempler hvor amerikanerne betaler halvparten av norske priser.

Søk på ebay etter Monster Cable, og finn tilsvarende i Norge.

 

XBox 360 Monster Component Cable.

Komplett.no 1.049,-

Butikkny i USA, 469,-

 

http://cgi.ebay.com/MONSTER-CABLE-XBOX-360...1QQcmdZViewItem

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Har drevet med Hifi i vel 6 år nå. Faren til kompisen min er daglig leder hos Hifi senteret i Vika i Oslo,  og du betaler for kvalitet enkelt og greit.  Jeg har selv 2 meter monster Hdmi i avente av plasma skjermen (fikk en god pris, koster egentlig 1600-1700) og det er ikke noe Real-Cable eller Supra hdmi !

 

Skal bli morro å teste Komponent kabelen til monster . Skal kjøpe Core rundt februar /mars så får jeg ta og låne premium komponenten til homisa.  :D  :cool:

 

http://www.monstercable.com/monstergame/xbox360/

5306897[/snapback]

Rull inn, du er 17-18 og begynte med Hifi da du var 11-12? Og hvilken kunnskap "noen du kjenner" har betyr lik null. Og da burde du vite bedre. Monster er et OK merke, det er med andre ord ikke et dårlig merke, men det er heller ikke hva jeg vil kalle et kvalitetsmerke, som jeg vil påstå bør være av rimelig bra standard for å oppnå en slik tittel. Hvis Monster er en super kabelprodusent så lurer jeg på hva man skal kalle merker som QED, Argon og Tara?

 

Som også trykkertor bekrefter, Monster er i tillegg ekstremt overpriset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...