Gå til innhold

Problemer med java...

Sloggy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får alltid "java applet failed loading" eller noe i den duren...

Har prøvd alt som står på java sine sider, og har googla en del, men har altså ikke funnet noen løsning...

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bruker Firefox kan det være en ide å gå igjennom utvidelsene du måtte ha installert.

Hadde selv problem med java tidligere før jeg fant ut at det var Adblock utvidelsen i FF som var syndebukken.

Skrevet

Kan vel være virus... Har ikke hatt noen form for brannmur/antispyware program i et par år nå :innocent:

Noen forslag til programmer?

Skrevet

Antivirus: Nod32 har 30 dagers gratis prøve, den har blitt kåret til testvinner mange ganger. Hvis du ikke vil betale etter det er f. eks AVG og avast! greie gratisprogrammer.

Antispyware er vel ad-aware, spybot search & destroy, MS Antispy. Skal du ta en engangsrens er 30 dagers prøve av spy sweeper fra www.webroot.com greit.

Brannmur: Windows integrerte, zone alarm, sygate er gratis. Windows sin holder i massevis, har du router med NAT trenger du det ikke. Windows sin og en router har ikke applikasjonssjekking ut, men selv synes jeg det bare er et ressurssluk med falsk trygghet.

Skrevet

ikke at jeg hjelper noe, men jeg har akkurat samme problem som deg... klarer ikke å kjøre noe som helst med java i IE, FF eller Opera :thumbdown:

jeg har en liten hunch om at det kan være noe register problemer... har hadd en endel reg. probs etter at jeg installerte SP2... hadde en kompis av meg som også hadde samme problemer med reg probs.. han formaterte maskinen og installerte SP2 rett etter det.. og da fungerte alt igjen... :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...