Gå til innhold

SHG.NO Helt utrolig


Anbefalte innlegg

Jeg bestillte for en stund siden en Shuttle SN25P med fullt utstyr HD,Prossessor, Skjermkort (GF 7800GT), Ram (2x1024) samlet verdi 13000kr

 

Maskinen ble levert til meg i Kristiansand ( rikitg nok tok det sin tid pga kluss med lager) men til min store fortvilelse funket ikke maskinen. Jeg sendte maskinen i retur, etter litt rutinemessige problemmer fra SHG sin side tok en support/Salg personen Thomas Bøe saken. Han satt opp en ny maskin til meg med samme konfigurasjonenen og sendte en helt ny PC til meg gratis. Denne fungerte som en sjarm. Som plaster på såret siden reklamasjonen tok litt tid, fikk jeg en ekstern 250GIG HD med på kjøpet. Thomas Bøe både ringe og sendte email og holdt meg oppdatert under hele prosessen.

 

Sammendrag: Fikk en helt ny shuttle, og så aldri mer av den defekte

 

Terningkast: 5 :)

 

 

Jeg bestillte et par uker senere en ny shuttle til et familie-medlem, denne tok også litt ekstra tid for å ankomme. Ringte å purret litt etter den, og igjen kom Thomas Bøe på saken å fikk den levert kort tid etter (litt kluss med lageret i danmark). Fikk en større intern HD med på kjøpet siden den de ekstra dagene jeg måtte vente. NÅr maskinen var endelig i havn funket alt perfekt i 2uker. Så slo shuttelen seg av og på, og noen andre ganger ville den ikke starte. Ettersom udertegnene selv har utdannelse innenfor informatikk klarte jeg selv å feilsøke å finne ut problemet var innom hardwaren en plass. En ny retursak. Jeg sendte den avgårde og fikk etter 2uker ringte jeg opp for å høre hvor den ble av. Thomas Bøe tok saken. Etter noen dager ringte jeg igjen til Thomas, og fikk forklart at den snart var ferdig behandlet. Men til min store overaskelse spurte han om jeg ville ha en ny GRATIS PC.

Det viste seg at den defekte Shuttelen som jeg fikk tilsendt ny av (sn25p) var fikset og den kunne jeg få gratis. Er dere som leser dette klar over hva dette betyr? En splitter ny PC til verdi av 13000kr helt gratis. Dette fordi jeg hadde hatt utrolig uflaks med alle odrene mine hos SHG og de ønsket å gjøre det godt igjen. Så nå har jeg 2x Shuttles sn25P med 2x GF7800GT og 4x1024 Ram samt HD. Den ble sendt av gårde og jeg har hentet den ut fra postkontoret i går. Det eneste som gjennstår nå er den andre shuttelen som ble sendt i retur ( kommer vel snart regner jeg med).

Shg.no med Thomas Bøe i spissen er helt fantastisk. Jeg kan ikke gi dette et terningkast.

 

Terningkast: 100.... (høyest verdi på kast 6) :love:

 

SHG.NO Ingen ovenfor ingen på siden. Bestiller du fra shg.no og Dem gjør en feil, kan du garantere dem bøter for det og gjør deg fornøyd etterpå. Jeg kommer tilbake med oppdatering hvordan det gikk med den andre shuttelen når den er i havn.

 

Dette er en grovskisse av hvordan mine opplevelser har vært med shg.no.

 

shg.no: anbefales på det sterkeste! Fantastisk! :thumbup:

Endret av clown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig å høre at noen har vært heldige og fått kontakt med noen hos en forhandler som setter kunden i fokus. Alt for lite av dette nå for tiden.

 

De ble vel også kåret til billigste netshop nå nylig, så de kan jo heller ikke ha så veldig store marginer som gjør at de har råd til å gjøre dette, så at de strekker seg så langt for å blidgjøre kunden var imponerende.

 

Heldig du :)

Lenke til kommentar

det er alt vel og bra..

men det jeg reagere p hos de er fraktprisen

Skulel bestille hovedkort hos de par dager siden, de avr biligst på kortet med 50kr.

men de skulle ha 120kr i frakt + 50kr i posteeskpedisjon(posten) så frakten kom på 170kr.

Dermed var det billigere å hande hos mpx selv om SHG var billigere p selve kortet.

Sikkert en annen sak hvis man bestiller flere ting osv, som kommer opp i en fornuftig prisdifferanse men de bør gjøre noe med fraktprisen sin

De fleste webshoppene tar 75-95kr i frakt.

Lenke til kommentar
Herlig å høre at noen har vært heldige og fått kontakt med noen hos en forhandler som setter kunden i fokus. Alt for lite av dette nå for tiden.

 

Heldig du :)

5296342[/snapback]

 

 

Du kommer i kontakt med Thomas Bøe når du bestiller hos Shg.no, han er vel leder eller no i den kategorien.

 

Jeg kan røpe dem har fått seg en kunde for livet. Jeg setter kundebehandling og service som prioritet nummber 1. Kjøper heller fra en slik plass et par hundre kroner fra en annen plass. Men Shg er vel blandt topp 3 norges billigste uansett, så her får man både i pose og sekk!

 

Anbefaler alle å prøve SHG.no ved neste ordre. Kommer ikke til å angre et sekund.

Lenke til kommentar
det er alt vel og bra..

men det jeg reagere p hos de er fraktprisen

Skulel bestille hovedkort hos de par dager siden, de avr biligst på kortet med 50kr.

men de skulle ha 120kr i frakt + 50kr i posteeskpedisjon(posten) så frakten kom på 170kr.

Dermed var det billigere å hande hos mpx selv om SHG var billigere p selve kortet.

Sikkert en annen sak hvis man bestiller flere ting osv, som kommer opp i en fornuftig prisdifferanse men de bør gjøre noe med fraktprisen sin

De fleste webshoppene tar 75-95kr i frakt.

5296421[/snapback]

 

Jeg spurte om det samme for noen uker tilbake, og tror det har med at dem sender fra Lager i danmark. Men dem skulle overflytte lageret til Norge om jeg ikke husker helt feil. En innput fra SHG.Representant her hadde ikke vært feil...

 

Men alikevel, betaler lett en 50lapp ekstra for et hovedkort når du ser fundamentet på support dem gir.

Lenke til kommentar
det er alt vel og bra..

men det jeg reagere p hos de er fraktprisen

Skulel bestille hovedkort hos de par dager siden, de avr biligst på kortet med 50kr.

men de skulle ha 120kr i frakt + 50kr i posteeskpedisjon(posten) så frakten kom på 170kr.

Dermed var det billigere å hande hos mpx selv om SHG var billigere p selve kortet.

Sikkert en annen sak hvis man bestiller flere ting osv, som kommer opp i en fornuftig prisdifferanse men de bør gjøre noe med fraktprisen sin

De fleste webshoppene tar 75-95kr i frakt.

5296421[/snapback]

 

 

De sender fra Danmark derfor er frakten dyrere. Men..det virker som det er 175 helt opp til 20kg og det får du ingen andre plasser.

Lenke til kommentar
De sender fra Danmark derfor er frakten dyrere. Men..det virker som det er 175 helt opp til 20kg og det får du ingen andre plasser.

5296453[/snapback]

 

De veste webshopa er dem som innholder "ekspedisjonsgebyr"

Dette "ekspedisjonsgebyret" har somregel ingenting med selve frakten å gjøre, og her lurer dem inn en ekstra kostnad som faktisk gjør produktet dyrere. Så i mineøyne skulle alle de webshoppene med slik gebyr blitt tvunget å legge dette inn som en statsisk kostnad på produktet i prisguiden, slik man ikke blir lurt.

 

Mange ulver kledd i saueskinn på prisguiden... så pass opp!

Bra vi har dette forum til å skryte/klage! Men dette var offtopic!

 

Denne tråde er en SHG.NO tråd...

Endret av clown
Lenke til kommentar

Høres bra ut det der,får bare håpe dem får litt mere fart på returavdelingen da jeg fårstår det slik at det går tregt der,selv har jeg kontaktet dem et par ganger med spørsmål om ting og aldrig fått svar.

Når det så gjelder service så fikk jeg selv en bra sak fra Komplett.no her om dagen,nemmelig denne:

Aopen XC Cube EZ915 Socket 775, 915G, PCIeX16, VGA, LAN, SATA

Helt gratis :)

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308918&cks=PRL

Lenke til kommentar

har også hatt et par returer som har tatt urimelig lang tid, men Thomas har fått ordna opp i sakene og gitt meg kompsenasjon for ventetider og andre problemer som oppsto med folka på teknisk.

 

de er flinke til å rydde opp i problemene de har, men saken er at det er alt for ofte problemer i utgangspunktet, og det er nok ikke alle som kan forvente seg samme nivå av erstaning/godtgjørelse når det oppstår problemer, så jeg håper de får ordna opp i de problemene som de har.

 

går ut i fra at en del ventetider med retur pakker og sånn vil bli forbedra ved å opprette et lager i norge, men inntil da så er opptil hver enkelt om man vil riskikere en lang vente tid (med sansynligvis en del masing) for å få det man har kjøpt.

Lenke til kommentar

Undertegnede har også hatt mye problemer med SHG.no. En veldig lang sak; men for å gjøre en lang historie kort så var det at jeg greide å svi hovedkortet på min shg note 8000 pga bios flash. Sendte den inn og den gikk tapt i posten etter det gikk det utrolige 2 måneder før saken fikk en løsning. Først etter en måned etter jeg hadde sendt pakken fant de ut at de hadde klusset den bort i posten, pga de hadde sendt den til danmark for rep. Så etter mye plaging, ja da også med Thomas Bøe, så fikk jeg fram en løsning der jeg fikk 2000 til gode. Satte da opp en ny bærbar pluss litt ekstra hardware. Da denne hadde kommet på postterminalen i hamar - så skjer det som ikke kunne skje. Den bærbare oppstår plutselig midt i shgs kontorer i danmark. Derfor tilbakekaller de pakken før den kommer på postkontoret. Heldigvis får jeg reperasjonen som skulle kostet meg 5000 gratis. Skulle bare mangle etter alt dette klusset, men bra fikset. Det skal også nevnes at Thomas Bøe fikk en fly forbanna sjef på nakken da sistnevnte fant ut at Thomas hadde vært så grei og sendt meg helt ny bærbar og hardware til 2000 kr ekstra i verdi. Men Thomas ordnet til slutt opp :)

Lenke til kommentar
Det skal også nevnes at Thomas Bøe fikk en fly forbanna sjef på nakken da sistnevnte fant ut at Thomas hadde vært så grei og sendt meg helt ny bærbar og hardware til 2000 kr ekstra i verdi. Men Thomas ordnet til slutt opp :)

5299456[/snapback]

Høh... Da kan vi vel regne med at han er sparket nå, hvis han har prestert å gi bort en 13K PC? :roll:

Lenke til kommentar

Det er vel akkurat det som går bra, i og med at dem har fotfeste på den danske siden så sitter dem på endel kapital og kan dermed drive på som dem gjør.

 

Ellers vil jeg gi all honør til shg med Thomas Bøe i spissen, siste eksempelet er vel når jeg ba han om å sette opp ett system, hvor han foretok den nødvendige researchen og sendte meg fortløpende mailer, og ringte meg opp etter normal arbeidstid og svarte på mine spørsmål.

 

I tillegg kan jeg jo nevne at dem har sponset mitt lille 10U rack prosjekt med ett par rack skinner, og ellers selvfølgelig ordnet dem fint opp når det ble litt kluss med leveringen av min Shg Note 9100, men stort sett har dem skaffet seg en fast kunde hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...