Gå til innhold

pc en slukker når jeg setter på katodene


Anbefalte innlegg

Hei, har nå 2stk blå katoder fra sunbeam samt en sound controll ogja har koblet alt riktig så klart), alt funket som en sol i mange uker, helt til i går. jeg satte på katodene via soundcontrollen, men etter ca 1 sek så slukka hele pcen, og led lampa i fronten av kabinette lyste konstant helt til jeg skrudde av strømmen!

 

prøvde igjen dagen etter(i dag) men problemet har ikke forsvunner over natten, har sjekka inni pc en og ja, alt sitter der det skall, så hva er feilen? er det soundcontrollen som kanskje er frekk? har ikke prøvd å koble uten om den pga dårlig tid, så spørr med en gang! katodene lyser i et lite øyeblikk før pc en slukner så er nok ikke de, så da må det vel være soundcontrollen?

 

håper på svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skal sjekke det nå straks :) men nå er det sånn at "brytern" til katodene er borte, så har kun sound controllen.. men men.. tror det kan være sound controllen, eks en venn av meg hadde den han og, helt til den brente opp etter noen uker, har ganske god kjøling i kabinette, så er litt rart.. men men sånt skjer :whistle:

Lenke til kommentar
Sound kontrollen kosta 40 kr, kan vel ikke forvente mer den da kanskje. :whistle:

5302340[/snapback]

du sier noe, men kunne da forventet noe :mad: får ta å prøve med"knappen som festes i pci spora" ;) for den andre knappen har jo du....

5311931[/snapback]

Hehe, brukte den som medfølgte..

Den andre knappen mangla jeg en slik ring rundt knappen, slik at den skulle bli penere.. Men kan se om je finner den...

Lenke til kommentar
Sound kontrollen kosta 40 kr, kan vel ikke forvente mer den da kanskje. :whistle:

5302340[/snapback]

du sier noe, men kunne da forventet noe :mad: får ta å prøve med"knappen som festes i pci spora" ;) for den andre knappen har jo du....

5311931[/snapback]

Hehe, brukte den som medfølgte..

Den andre knappen mangla jeg en slik ring rundt knappen, slik at den skulle bli penere.. Men kan se om je finner den...

5311955[/snapback]

takker og bukker ;) tror ikke jeg gidder å kaste bort 40kr til på en sound controll, for noe dritt, både min og din ble ødelagt etter kort tid...

 

har en ganske "dårlig psu" en collor silent power 400w som fulgte med et jalla kabinett en gang i tiden..

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...