Gå til innhold

kommer 1.9 snart?!

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Når kommer 1.9?

Står ikke noe www.worldofwarcraft.com om at den kommer denne uken i skrivende stund. Jeg synes vi har ventet lenge nok nå, den har vært på test-realmen i 2 uker nå.

Noen som vet om vi får patch i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes vi har ventet lenge nok nå, den har vært på test-realmen i 2 uker nå.

5291916[/snapback]

Så flott at ikke du bestemmer da... Er nok bugs på patchene som kommer ut som det er. Trenger ikke en rusha patch med masse dritt fordi folk vil drepe insekter.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
Jeg synes vi har ventet lenge nok nå, den har vært på test-realmen i 2 uker nå.

5291916[/snapback]

Så flott at ikke du bestemmer da... Er nok bugs på patchene som kommer ut som det er. Trenger ikke en rusha patch med masse dritt fordi folk vil drepe insekter.

5291944[/snapback]

Ikke bli frekk nå, det er lite bugs i patchene. Og på test-realmen så funker patchen fint. Skulle bare mangle at den kom nå.

Og for min del så venter jeg på patch fordi jeg får rewards for all reputation jeg har bygd opp rundt fordi, å drepe insekter kan man ikke før gaten blir åpen uansett.

så fu.

Skrevet

Det er ikke lite bugs i patchene. Og den der "skulle bare mangle at den kom nå"-holdningen kan du bare pakke vekk. Patchene blir lansert når blizzard mener de er ferdig, EOD. Kommer ikke noe fortere eller treigere fordi all slags småunger whiner om at den må komme i morgen.

Skrevet
kommer vel før jul som sagt, regner med neste uke da.. trodde det kom denne onsdagen siden jule opplegget kommer i morgen..

Kommer juleopplegget i morgen? :thumbup:

ÅÅÅ det skal bli såå gøy. håper dem gjør hele everlook om til en nisselandsby:) Da skal min sønn få kose seg når han sitter på fanget mitt når jeg spiller.

Skrevet
Kommer 1.9 i dens test server form så er det /quit

Makan til skit Paladin talents  :cry:

5292345[/snapback]

Begge characterene jeg spiller, warrior og BM hunter blir nerfet. Er ikke bare paladin som biter i det sure eplet, så slutt å klag..

Skrevet

Har liten tro på at 1.9 patchen kommer før Jul nå. Neste patch dag er vel 21? Slippe en så stor patch rett før hele Blizzard stikker på juleferie tror jeg ikke blir aktuelt. Tipper vi ser den rett etter nyttår.

Skrevet
Har liten tro på at 1.9 patchen kommer før Jul nå. Neste patch dag er vel 21? Slippe en så stor patch rett før hele Blizzard stikker på juleferie tror jeg ikke blir aktuelt. Tipper vi ser den rett etter nyttår.

5292774[/snapback]

Forrige ukes patch bragte alle juledekorasjonene inn i spillet. Kommer neppe 1.9 før på nyåret.

-G

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...