Victory Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Har spart en stund å skal nå kjøpe meg Samsung D600. Lurte defor bare på om noen kunne annbefale denne telefonen eller har noen ulemper. Den virker jo genial! På fleste nokia telefonen kan en administrer mapper. Går det på denne telefonen? Håper dere kan svare raskt... På forhånd takk!
genser Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg