sindrejibb Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Hei! Jeg får ikke opp sider som slutter med .tk. Vet dere hva det kan skyldes? Takker for svar.
Søppelsveitt Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Har du testet forskjellige browsere? Har problemer selv med opera.
sindrejibb Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Har prøvd både Internet Explorer og Firefox, men det fungerer ikke.
sindrejibb Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Ingen som vet? Ganske plagsomt....
Tordenflesk Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hvilke ISP har du? Jeg får opp .tk helt fint. har telenor
sindrejibb Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 Tusen takk uranus. Når jeg slår av Norton Internet Security funker .tksidene. Men jeg har fortsatt et problem:D Jeg gidder ikke å slå avv Norton hver gang jeg skal på en .tkside. Er ingen datanerd, så hva må jeg gjøre med Internet Securityen for at den lar meg se .tksider?
donkeykong89 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 .TK har begrenset antall "clicks" på deres domene. Hvis en side overstiger besøkstallet de har satt opp, kommer man ikke videre. Men dette er vel ikke ditt tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå