Gå til innhold

Merkeligste tryout for guild.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært med noe lignende.

 

Jeg skulle få bli med som tryout i MC. Det rare var at det var ett Ragnaros attemt, de hadde aldri beseiret han. Og jeg hadde sagt klart ifra at jeg aldri hadde gjort annet en luci (og masse luci wipes), og baron/ + den bikkja attemts.

 

første dag (var forsatt ikke guildmember)!

 

Situasjonen var også slik at jeg var shadowpriest, og hadde ikke råd til respecc. + at jeg måtte bruke endel green items for å holde meg opp imot 100 fire ressist "grensa".

 

Men alikevell drog de altså meg med, og det over andre members som var sikkelig "ok" geara med epic items og greier og greier.

 

 

Vi tok han btw på tredje forsøk. Fikk litt rar tilbakemelding når resten av guilden så filmsnutten som ble captura og en none-guildie kom springende forbi i kampens hete, på jakt etter den nye gruppa han plutselig fikk tildelt, midt i kampen, fordi leader hadde lite å gjøre på =P

Lenke til kommentar
er jo en egen "taktik" på razorgore tror det var at man skal ss priest og warrior så skal man whipe og så resse alle og resten husker jeg ikke

5285051[/snapback]

Nei.

5285197[/snapback]

jo en exploid lol mange bruker den men ulovelig. hver så snill og ikke svar på noe du ikke vet noe om

Endret av mobilfreek
Lenke til kommentar
er jo en egen "taktik" på razorgore tror det var at man skal ss priest og warrior så skal man whipe og så resse alle og resten husker jeg ikke

5285051[/snapback]

Nei.

5285197[/snapback]

jo en exploid lol mange bruker den men ulovelig. vær så snill og ikke svar på noe du ikke vet noe om

5285991[/snapback]

Hvis man whiper (dvs. alle dør) så resettes bossen.

vær så snill og ikke svar på noe du ikke vet noe om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...