Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2min cd er temmelig kjipt i forhold til AE som kan spammes konstant...

6861935[/snapback]

Enig.. Trodde først den var instant jeg, eller i alle fall en mye kortere CD. Ble lei meg da jeg så det var 2 min. Blir da ikke så veldig mye brukt som den burde, som magens AoE

Skrevet
Hvis dere er så jævlig sultne så gå å ta dere mat!

Nei, det jeg kom for å spørre var; Hvem på forumet her har mest + spell damage som lock og hvor mye er det? Tipper Nazrm, men veit aldri.

6864855[/snapback]

atm har jeg bare +206dmg og +27 shad dmg..

Skrevet (endret)

Kunne ikke skillen, ikke CDen skille oss fra mages? :ermm: AoE immolate og conflag :love:

Btw: Dragon's breath har 20sec CD, ikke kun global CD.

Endret av Torinogut
Skrevet

Weho, epenis <3

med fullt loldamage gear har jeg +683 shadowdamage (+701 om jeg får enchant på legs, irriterende at de forandra ZG enchant greiene :|)

ooog, tapte roll (merk: 3 stk som bidda max) på wraith blade, igjen -_-

Skrevet
Weho, epenis <3

med fullt loldamage gear har jeg +683 shadowdamage (+701 om jeg får enchant på legs, irriterende at de forandra ZG enchant greiene :|)

ooog, tapte roll (merk: 3 stk som bidda max) på wraith blade, igjen -_-

6865734[/snapback]

Mhm.. plutselig stod det warrior, shaman og xxx på armsplinten min..

Skrevet

Jeg har ikke spesielt mye +dmg egentlig. På det meste har jeg vel 444+shadowdmg tror jeg, og 50 når jeg bruker trinketen. Men jeg tror jeg bare har +2% hit så jeg pleier å bruke Fehearth robes over RoTV for 1% ektra hit.

Og CTprofilen min er bugget, når man trykker kommer man på whislist.

Skrevet
hehe, Zepticon hadde nå en del ja :) Men er nok opp til Pyrocx eller Nazrm om hvem som har mest, holder med Nazrm ettersom han har bedre guild og høyere rank.

6865542[/snapback]

Nazrm er sannsynligvis den eneste som kan drepe Chuck Norris.

Nuff said.

Skrevet (endret)

Har erfart at full destruction ikke er helt vellykket i MC/BWL og andre FR-instancer, så jeg begynner å specce på nytt (fram til BC). Jeg lurte derfor på om jeg bør gå SM/Ruin, MD/Ruin, eller evt builden jeg så Psilocybe hadde..?

EDIT: Leif

Endret av DJ_Dark
Skrevet
Har erfart at full destruction ikke er helt vellykket i MC/BWL og andre FR-instancer, så jeg begynner å specce på nytt (fram til BC). Jeg lurte derfor på om jeg bør gå SM/Ruin, MD/Ruin, eller evt builden jeg så Psilocybe hadde..?

6873408[/snapback]

SM/Ruin :)

Skrevet

6873408[/snapback]

psilocybe sin

Skrevet
9/21/21+2 er uten tvil en av de bedre buildene til pve(ikke solo), men den er jo fæl til pvp.

6875103[/snapback]

Den er jo en av de bedre solobuildene på markedet. Men blir jo slått av SM/ruin og MD/ruin i raid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...