Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker av og til å spamme Immolate, med improved immolate skader jo dette 400+, og det er 1.5 sec cast, ganske effektivt.

6703402[/snapback]

 

Kanskje bedre å spamme Searing pain? 15% critsjanse med talenter, koster halvparten så mye mana, og du slipper å overskrive dot-delen hele tiden.

6704434[/snapback]

 

Searing pain har da 200% threat, og aggro er allerede et mareritt for locks...

Lenke til kommentar
Hva er deres høyeste crit med searing pain?

 

Og hvor mye +firedmg hadde dere da?

 

Har aldri testet å specce Conflagarate eller imp. searing pain da jeg spiller på silvermoon, må vente i 100år for WS . AV tør jeg ikke nevne engang.

6704673[/snapback]

 

WoWScrnShot_081906_131714.jpg

 

Sånn +570 firedamage, og sikkert berserking også.. Får sånn 1200 med raidbuffs.

IMO, så er conflag build bare bra for pvp, er ikke så veldig mana efficient..

 

(offtopic: du skulle ha transferret til kul tiras når migration var oppe, AV oppe heletiden :p)

Lenke til kommentar
Jeg gikk en NF/Conf build nå, leava guilden min å tar det chill, er i wsg/ab for det meste når jeg er online, stor koser meg. Artig å se 5k crits med soulfire :)

Særli når man har en priest med PI, 6k crits? :p

 

Men satt å tenkte på build tidligere idag når jeg satt i en familie bursdag, http://www.wowhead.com/?talent=AZ0xVuT0oZxx0tr0px ville vært ganske artig med saccet imp, 25% mer fire dmg fra talents? :) Coe får du 10, berserker, PI ++ kunne vært bra sykt å staga en crit med den builden, vurderer å prøve, kanskje la en warrior prøve recklessness å?

jaja, stikker til sengs, nite

6703010[/snapback]

 

Hva med å drite i improved immolate og 1 poeng i intensity til fordel for 10% crithchance på searing pain? Searing Pain spam blir ganske effektivt da.

 

Edit: går ikke med både 5/5 ISP og emberstorm, nei.

6703126[/snapback]

 

tenkte ikke at den builden skulle brukes, putta bare talentsa i noe for å få emberstorm å demonic sacrifice, bare brukt builden til staging av SF

Lenke til kommentar
Jammen herre min hatt, da. Det er snakk om PvP. Ekstra threat har null og niks å si.

 

Om du spammer Immolate i PvE, tror jeg du bør lese tooltips litt nøyere. Du overskriver ca. halvparten av den potensielle skaden hver gang du hiver på en ny.

6705385[/snapback]

 

I PvE bruker jeg så klart Immolate som en DoT. Blir mer Shadow Bolt spam i PvE.

Lenke til kommentar
Jammen herre min hatt, da. Det er snakk om PvP. Ekstra threat har null og niks å si.

 

Om du spammer Immolate i PvE, tror jeg du bør lese tooltips litt nøyere. Du overskriver ca. halvparten av den potensielle skaden hver gang du hiver på en ny.

6705385[/snapback]

 

/signed

 

Nazrm:

 

På det screenshot du du viste litt lenger oppi tråden står det at shadow boltene din hiter 3k hva er det for noe?

6705445[/snapback]

 

Berserking+trinket

Lenke til kommentar
Searing pain har da 200% threat, og aggro er allerede et mareritt for locks...

6704723[/snapback]

 

Ja, aggro i PvP er forferdelig. Hater når warriors bruker taunt+sunder på meg, kan jo ikke angripe noen andre.

6704875[/snapback]

 

LOL sånn går det når man blander seg inn i andres diskusjoner uten å gidde å lese mer enn akkurat det som står på nesen din :blush: :!:

Lenke til kommentar

Imp er en flott pet for stamina buff. ellers dote og nuke den alle andre skader. putte soulstone på priest. gi healthstone hvis det er behov for det. AoE-hvis det er nødvenidg, og summone folk som trenger eller spør om det. finnes også mobs du kan banishe. Drain life fra noen bosser, f.esk i ZG.

 

Hovedsaklig dpse.

Endret av johnny Bravo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...