Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NF/DS er jo et av de beste leveling builds som er der ute. Dersom du er lei av å sacce void for HP regenerering og shadow bolt spam, kan du jo teste ut drain tanking med succubus. Dette kan du teste med din nåværende build. Da er det DoT's og drain life som er det viktige. Dersom du liker det respecc til Dark Pact og resten er valgfritt. Hvis du ikke liker drain tanking kan du jo teste en destruction build. Det er flere gode eksempler i denne tråden.

Lenke til kommentar

Dark pact og resten i demonology er best for lvling imo.

Finn mobs med lav hp, dot med coa,siphon life og corr, spam dark pact. Full mana når mobs er døde + nesten fullt hp og kan drepe 3 lav hp mobs på engang. (f.eks spøkelser i starten av azshara og i winterspring)

 

Mange andre her som har spillt warlock siden release/beta? :)

Lenke til kommentar
Er det egentlig noe vits med Conflagrate? Jeg er fortsatt full destruction og like conflagrate veldig gode, men hvis jeg kan bruke de vanligste buildene blir ikke det noe valg. Crittet 1200 uten spess bra gear og det er jo greit nok det ;)

6695395[/snapback]

 

Conflagrate er meget bra burst-damage. Funker fett i PVP. <3

Lenke til kommentar

Spiller lvl 60 Warlock på Laughing Skull pvp, men har et ¤%&/ stort problem! Jeg klarer ikke å slå en eneste class i duel? Uansett hvilken specc, så har jeg rett og slett ingen sjans!? Blir slått av mage da de har mista 10% hp, og alle andre classer er akkurat samme! Er full destro, conflagrate, men har putta noen poeng i demo, så jeg får improved imp og demonic embrace, også improved life tap og improved corruption.

 

En av grunnene til tap er fear, som blir dårligere og dårligere for hver patch, og tror ikke det er lenge før det står, Don't work against humanoids, det er ikke mulig å holde en fear mer enn i 2 sekunder lengre pga. Insigna of the horde/alliance, og det blir ikke stort bedre mot Will of the Forsaken... Klarer aldri å holde en fear lenge, og seduce er likeså! Dette gjør meg sårbar mot mage som skader 4000 hp på 3 sekunder, og da jeg ikke klarer å holde dem unna så blir det jo tap...

 

Dette irriterer meg noe %¤&/(), noen som er enig?

Lenke til kommentar

Sorry m8, men da suger du :p Tar alle klasser i duell i full blue gear, med riktig pet ute. Hunters kan være et ork, samme med rogues tho..

 

Edit: Mot rogues spammer jeg DC etter stunlock og immo, fear, dots, searing (imp searing) og conflag / Shadowburn

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Jeg gikk en NF/Conf build nå, leava guilden min å tar det chill, er i wsg/ab for det meste når jeg er online, stor koser meg. Artig å se 5k crits med soulfire :)

Særli når man har en priest med PI, 6k crits? :p

 

Men satt å tenkte på build tidligere idag når jeg satt i en familie bursdag, http://www.wowhead.com/?talent=AZ0xVuT0oZxx0tr0px ville vært ganske artig med saccet imp, 25% mer fire dmg fra talents? :) Coe får du 10, berserker, PI ++ kunne vært bra sykt å staga en crit med den builden, vurderer å prøve, kanskje la en warrior prøve recklessness å?

jaja, stikker til sengs, nite

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Jeg gikk en NF/Conf build nå, leava guilden min å tar det chill, er i wsg/ab for det meste når jeg er online, stor koser meg. Artig å se 5k crits med soulfire :)

Særli når man har en priest med PI, 6k crits? :p

 

Men satt å tenkte på build tidligere idag når jeg satt i en familie bursdag, http://www.wowhead.com/?talent=AZ0xVuT0oZxx0tr0px ville vært ganske artig med saccet imp, 25% mer fire dmg fra talents? :) Coe får du 10, berserker, PI ++ kunne vært bra sykt å staga en crit med den builden, vurderer å prøve, kanskje la en warrior prøve recklessness å?

jaja, stikker til sengs, nite

6703010[/snapback]

 

Hva med å drite i improved immolate og 1 poeng i intensity til fordel for 10% crithchance på searing pain? Searing Pain spam blir ganske effektivt da.

 

Edit: går ikke med både 5/5 ISP og emberstorm, nei.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Hehe, var nok litt irritert å dro en liten taper over alle, jeg gjør jo ikke det, men fortsatt... :roll:

 

Edit: Testa en liten PvP runde WSG/AB, noe jeg ikke hadde gjort på en stund og der pwna jeg skjegg! Conflagrate er virkelig effektivt i PvP, som en execute! Bruker av og til å spamme Immolate, med improved immolate skader jo dette 400+, og det er 1.5 sec cast, ganske effektivt.

Endret av ScatexX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...