Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Jess, da har jeg rolla warlock alt også  :love:

 

Rasen er Orc, og kjønnet er dessverre Male  :innocent:

Serveren er Sylvanas, mest fordi jeg ville spille opp på en pvp-server, iallefall til jeg blir lei :)

 

Såå, hva speccer jeg til å levle med? SKAL ha Conflagrate med en gang jeg dinger 40, men vet ikke hva jeg skal satse på om til det :)

 

( Noen som spiller der, som kan fortelle meg om BG køene eller noe også? Er det sånn som på Aszune at trykker man på battle master kommer man inn?  :roll:  )

6539683[/snapback]

Alt er likt, bare ikkje folke og køen da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Improved Firebolt til Imp'en (Destruction)... Jeg hørte noe om at det ikke var vits i å ha mer enn ett poeng her, pga av litt bug med global CD elns.. Stemmer dette? Jeg har 2 poeng og koser meg med det, imp'en fyrer av som en liten minigun der :D

 

MEN hvis det er akkurat likt med kun ett poeng, kan jeg sette det andre annetsteds.

Lenke til kommentar

Tror egentlig den 1/2-poeng-saken med firebolt bare er noe tull. Har man enslavet impene i ZG, så har de en sinnsyk fireball med 0.65 castingspeed, og den kan man klikke på til man får krampe.

 

Tror egentlig impen kan funke ganske ok i PvP, om man er conflag-speccet og bruker CoE en del. 2/2 Firebolt, Improved imp, The black book og imp-trinketen fra DM east.. det skulle bli en del skade fra en sak de fleste ignorerer.

Lenke til kommentar
Tror egentlig den 1/2-poeng-saken med firebolt bare er noe tull. Har man enslavet impene i ZG, så har de en sinnsyk fireball med 0.65 castingspeed, og den kan man klikke på til man får krampe.

 

Tror egentlig impen kan funke ganske ok i PvP, om man er conflag-speccet og bruker CoE en del. 2/2 Firebolt, Improved imp, The black book og imp-trinketen fra DM east.. det skulle bli en del skade fra en sak de fleste ignorerer.

6552729[/snapback]

Stemmer nok det, med 1/2 poeng... Testa det nå nettopp, impen har ikke global cooldown når han caster firebolt, skikkelig minigun med 2/2. Men han gikk oom som faen though. http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZcxZxxotMxtt er uansett en kongebuild, klarer du å avse et annet point fra en annen post gogo. Men du trenger ikke the trinkets for at impen er et konge supplement. Han gjør sin damage, ikke så ille faktisk - og interrupter spellcasting, i tillegg til at han gir deg 600hp mer. Dessuten er det morro å ha imp som vanepet iogmed han ikke koster shard og er default pettet i battlegrounds, du får alltid rett pet!

Lenke til kommentar
Det funker helt greit. Sacrifice først, så bruk jumper cables eller få en kjapp priest/paladin/shaman/druid til å resurrecte demonen.

6561997[/snapback]

 

Kan også bare få en priest til å shield'e succubus, eller at en paladin tar Blessing of Sacrifice på den.

Lenke til kommentar
Skjold, jaha? Er det så at DS tar 100% av helsen og det er det?

6562067[/snapback]

 

korrekt

 

Blessing of sacrifice eller divine intervention ? Førstenevnte deler vel bare litt skade mellom deg og paladinen?

6562086[/snapback]

 

Med BoSacrifice har succubus 55hp igjen etter DS.

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Hvordan klarer dere å holde høy DPS gjenneom hele fighten? Jeg har ganske store problemer siden jeg går oom etter 50 sec med rank 9 sb(jeg har ikke den høyese). Da taper jeg masse tid på å lifetappe. Det er fatisk huntere over meg på damagemeters.(men ikke ofte)

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar

Jeg antar du tenker på bosser nå. På Ragnaros, hvor man ikke får aggro, dotter jeg, lifetapper en gang, hiver på trinket og nuker for harde livet. Ved rundt 10% mana dotter jeg på nytt, lifetapper til ~100%, knasker en tuber og lar healerne/Fel stamina gjøre resten. Gjenta.

 

På andre bosser hvor aggro er et tilfelle, er lifetapping en velkommen pause i aggro-oppbygging. Da er det dots, et par bolts og et par life taps. Gjenta til full dps-signalet, da er det som over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...