Gå til innhold

Nytt rockeband med potensiale.. Blindtarm!


nunatak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahahaha..du har en sånn liten skrift - kontrakt - wannabe-ting. ZøT.

5261080[/snapback]

hehe.. den nederste tingen ja.. at dere i det hele tatt gadd å kommentere dt er vel egentli omtrent like ZøT.. menmen, den har en funksjon.. så følg den!

 

Kan du sende meg en kopi over den såkalte fullmakten du og bandet har signert som gir deg eneretten til å spre dette over internett? De har vel massevis av beskyttelse fra godeste mr T. (Håper noen tar denne)

Lenke til kommentar
hørtes ikke så voldsomt bra ut i forhold til at de er 16 år.

Høres ikke ut som om du har tatt deg så voldsomt mye tid til å faktisk høre på gutta heller...

5261010[/snapback]

 

du mener altså at fordi jeg synes de er dårlige så har jeg ikke hørt godt nok på musikken? legger du ut musikk her og ber om meninger så får du dem.

 

basert på de to sangene du har lagt ut synes jeg ikke noen av dem er noe flinke teknisk, og ikke særlig kreative heller. rytmegitaristen er kjedelig og mangler rytme, sologitaristen har vanvittig uinspirerte soloer og trommisen mangler rytme. vokalen er grei nok, har sitt særpreg, men glipper en del plasser.

 

teknoversjonen vil jeg ikke kommentere en gang.

Lenke til kommentar

eucalor.. godkjent! var akkurat det jeg ville høre, nå kan bandet faktisk få vite hva de må forbedre osv.. istedenfor å bare få slengt i trynet at de ikke er noe gode.. skjønte du forskjellen? Takk forresten.. :)

Technoversjonen synes forsåvidt jeg også at ikke er noe å kommentere her, aner ikke helt hva gutta tenkte når de lagde den.. Selvom technoen er hentet direkte fra gitarspillingen i hoveddelen, så synes jeg ikke den passer til sangen, i tillegg er overgangen fra techno til rock veldig dårlig.. Synes jeg.. ;)

 

 

Jan-Erik.. Denne avtalen er høyst muntlig i sin væremåte, men når bandet får oppdatert info om hva som skjer, hva som blir lastet opp og alt jeg får i retur fra gutta i bandet er smil og positive tilbakemeldinger.. Da er vel alt i sin skjønneste orden :)

Jeg tok forresten ikke det Mr.T opplegget ditt, sry..

Endret av swat.no
Lenke til kommentar

Filefront.com:

 

1) klikk link

2) klikk download

3) vent

4) vent litt mer

5) klikk ny link

6) vent

7) bli plassert bakerst i en kø

8) vent

9) vent

10) vent

11) klikk start download

 

Your download is starting.. This process may take 30 or more seconds.

 

12) vent i 5 minutter

13) ikke gidd mer

 

Brukervennlighet fra helvete. Legg opp filene et annet sted, så kanskje..

Lenke til kommentar

HAHA den filefront shiiten.. :p vet filefront suger.. men vet ikke om noe annet enn www.megauploads.com og www.badongo.com.. og på begge de har man svært liten kontroll over filene sine, så da ble og kommer dt fortsatt til å bli FileFront.. Sry

 

Til dere andre som snakker om konstruktiv kritikk og mine ønsker om å være manager eller no.. 1. eucalor, jeg vil bare høre litt mer enn "dette var dårlig" så er jeg fornøyd og 2. Tumbleweed, ja, jeg er ikke mer enn 16 år (fysj så liten jeg er, skulle ikke hatt rett til å snakke en gang;P).. og mitt ønske om å bli manager for blindtarm er noe du har funnet på oppe i det finne-på-ting-hodet ditt, for det eneste jeg er, er en go kompis som vil hjelpe gutta med å få spredt rundt sangene sine.. Du kan kalle det en PR-sjef-jobb-ting hvis du absolutt skal kalle det no;)

 

Kos dere:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...