Gå til innhold

Nytt rockeband med potensiale.. Blindtarm!


nunatak

Anbefalte innlegg

Livet går og mine tanker streifet noe jeg finner så fantastisk, som bare en fantastisk ting kan være.. MUSIKK! Me love that shitt :w00t:

 

Uansett, mitt ærend her i dag er å gi dere muligheten til å bli blant de aller første som får høre på et ganske nytt norsk band, Blindtarm! Blindtarm består av fem gutter på ca. 16 år fra OsloNord, nærmere bestemt Tåsenområdet..

 

Hittil har de fått spilt inn to sanger i proft studio, og nå har du muligheten til å høre dem begge! Bandet kan minne en del om både Audioslave og Foo Fighters m.fl i den sjangeren.. Håper de faller i smak.. Husk at disse to sangene er over ett år gamle.. Så nye, bedre sanger er på vei! Ta dette som en forsmak på det dere har i vente ;)

 

Sangene er:

- Blindtarm - Hostage In Your Own Body - 3.83 MB @ 192kbps

- Blindtarm - Hostage In Your Own Body (techno remix) - 4.38 MB @ 160kbps

- Blindtarm - Scream - 3.11 MB @ 160kbps

 

 

Regner selvfølgelig med litt positive tilbakemeldinger her, i tillegg til en del regelrett slakt.. Slikt kommer alltid, men håper dere tar dere tid til å tenke på hva dere skriver før dere skriver det!

 

Jeg er bare kompiss av bandets gitarist, og bekjent av vokalisten.. Så selv har jeg ingen direkte bånd til bandet, som forresten har fått seg ett nytt medlem med navn; "Reka", siden disse to sangene ble spilt inn.. "Reka" skal visstnok være en riktig så genial kar på en rekke felt i bandet.. Blant annet som vokalist og gitarist.. Derfor anntas det at de nye låtene Blindtarm skal spille under den lille konserten sin på Nordberg/Kringsjå i OsloNord den 15. desember er som de selv sier; 20 ganger bedre enn disse to sangene! Om dette er sant gjenstår å høre!

 

 

 

Kos dere folkens! :D

 

 

I motsetning til det som tideligere har stått akkurat her, så forteller jeg dere nå at dere fritt kan distribuere de filene dere finner her. F.eks via p2p! Med andre ord, spre nyheten om Blindtarm til så mange venner, beskjente og ukjente du bare kan! Takk for hjelpen på forhånd ;)

Endret av swat.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Check out this good shitt rock music -->

shitt?

5261023[/snapback]

mhm.. du vet sånn måte å snakke på.. som noen folk bruker.. anyway, var det noe du prøvde å si med den lille kommentaren?

 

Hahahaha..du har en sånn liten skrift - kontrakt - wannabe-ting. ZøT.

5261080[/snapback]

hehe.. den nederste tingen ja.. at dere i det hele tatt gadd å kommentere dt er vel egentli omtrent like ZøT.. menmen, den har en funksjon.. så følg den!

 

Hørte Scream. Du sa de hadde spilt inn på et proft studio. Trommene hørtes helt rare ut. Synes det var alt for mye diskant på skarptrommen.

 

Var ikke så veldig imponerende som du skulle ha det til.

5261150[/snapback]

Selv synes jeg ikke Scream er no spess bra heller, men Hostage In Your Own Body mener jeg er sang verdig å bli hørt på.. Holder greit nivå nok til å ligge inne på min spilleliste som spilles om og om igjen så godt som 24/7 :w00t:

 

I tillegg vil jeg påpeke at selvom du synes trommene høres rare ut, så er det kanskje en ørliten mulighet for at de er akkurat slik bandet ville ha dem.. Kanskje de er litt rare, eller kanskje dt var deg.. Anyway.. proft og proft er en annen sak, de er ihvertfall spilt inn..

 

 

 

Synes fremdeles det var litt lite konstruktiv tilbakemelding her.. mener, fra andre steder har jeg fått både tips til hva som burde forbedres, hva som er bra og annet.. Her kommer det bare barnslig småkommentarer for det meste om ting som er så urelevante som bare en så urelevant ting kan være!

Lenke til kommentar

hehe.. sprer dem via p2p jeg også, så hvorfor ikke.. blir bare flere sources til de som vil laste ned:P tviler på at dt er så mange, men for all del.. Jeg skal ikke stoppe dere, egentli når jeg tenker meg om.. så skal jeg bytte på den "regelen" nederst til: Spre disse filene til så mange dere bare klarer! Premie til vinneren!

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at Blindtarm er fantastisk bra! Det jeg har sagt, ment ihvertfall er at de er et greit band som kan utvikle seg til noe veldig hørbart!

 

Veldig kort versjon det, men ikke ta så feil og tro at jeg synes Blindtarm, med disse to/tre sangene er det største som har hendt denne planet siden noen ga en mikrofon til Kurt Nilsen for første gang (kødda, men du tar poenget)..

Lenke til kommentar
Jeg har da aldri påstått at du har sagt, at Blindtarm er fantastisk bra.

Det var bare min egen mening. :)

Hvis du ikke skjønte det, så var det at jeg sprer de via p2p bare tull. ;)

5265152[/snapback]

Hehe.. neinei, bare avklarte en mulig misforståelse jeg :)

 

Burde de ikke bytte navn til endetarm?

5265161[/snapback]

akkurat det forslaget er så utbrukt og så utbrukt igjen som forsøk på å være morsom mot gutta i bandet, at jeg nesten ikke gidder å kommentere dt igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...