Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vis folk angriper meg på club de gangster går jeg opp i rank da?

5523316[/snapback]

Regner med det siden alle vil at de skal bli angrepet.

Skrevet
Svært så mange som tror at denne tråden er en utbetalingsautomat.

5518634[/snapback]

ja...men har tapt massivt på bj :blush:

5518662[/snapback]

Jasså? Jeg spilte akkurat bort 240.000.000 kr.

5519402[/snapback]

Tilsammen har jeg tapt over 600 mill på BJ. Som hevdet før, Blackjack er djevelens spill :ohmy:

Skrevet
Jeg klarte utrolig nok å stjele en bil nå, skal den nå transporteres til en annen by for så å reise dit og selge den?

5523902[/snapback]

Vis du nå tok deg tid til å spørre her er nok allerede bilen borte! :p

Første du må gjøre når du får en bil er å sende den til en annen by ja..

Skrevet (endret)

Første jeg gjorde var å sende den til en annen by, har jeg all verdens tid på meg nå? Burde jeg reparere bilen?

Seat Toledo 35% Stockholm 1 timer og 56 min 131,950 kr

Edit: 1t og 56min til hva?

Endret av CurSe
Skrevet

1t og 56min. til bilen er fremme ved der du sendte den.

Du kan selge den når den er fremme, du vil da få halvparten av verdien.

Skrevet

Ville bare si det at alle som har angrepet meg i CDG og ikke fikk med seg noe nå har fått penger, var en liten periode uten noe på hånda siden det var litt fler enn jeg antok som angrep meg (newsflash).

Mvh wakkywheel/newsflash

Skrevet

Å reparere en bil lønner seg ikke, siden det du betaler for reperasjonen ikke øker prisen noe mer, enn hva du betaler for reperasjonen, hvis jeg forstår det rett. Skal man i det hele tatt reparere en bil, så må det egentlig være en mercedes slik at du kan selge den videre til en annen bruker, eller om du skal bruke den til bil-løp.

Skrevet

Nå må jeg ha penger her, hadde alle pengene mine på hånda, og de ble tatt på CDG :no::no:. Skal ikke mase mer etter dette ass!! :innocent::D

Skrevet (endret)

noen som har lyst til å angripe stine_p på club de gangster står at hun er veldig rik, og hun har to kontoer og svindler folk

får vel pengene vis man angriper hun på cdg(jeg kan ikke gjøre det før om mange timer)

Endret av MAXILA
Skrevet (endret)

skal legge en svindler ut på hitlista noen som gidder og støtte meg med noen penger?

edit: la hun bare på hitlisten for 40 millioner anonymt håper noen har drept henne før hun kommer inn igjen

Endret av MAXILA
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...