Gå til innhold

Xbox vs. Xbox 360

Zyko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oki, fant denne artikkelen på gamespot. Den skal prøve å vise forskjellen på xbox (uten HD) og Xbox 360 (med HD).

Hold musen over bildene i artikkelen og sjekk forskjellen, noen er ekstreme!

Gi noen kommentarer om dere har opplevd den samme forskjellen hjemme hos dere, siden jeg ikke har HD-TV eller Xbox 360 :roll: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke HD tv selv men synes det var en fin side du linket til :) Så selv en 360 på hd idag(uheldigvis ikke med samme spill som meg) men det ble annerledes å se på.. Man kunne "merke" at det var annerledes enn hjemme..

Skrevet

Man trenger ikke HD for å vise grafikken i spillene på 360. Bare oppløsningen blir skapere. Spør du meg så er det bare et billig salgstriks.

PS: Og ja jeg har sett spillene på HD også.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Ja, syns egentlig ikke det er verdt pengene og kjøpe en HDTV bare for du har 360. Men har du en, er du jo heldig. :)

Skrevet

Det så veldig mye bedre ut ja. Men ikke det at jeg får meg til å løpe for å kjøpe en hdtv. Sannsynligvis så kommer jeg til å skaffe meg det med tiden, men ikke enda.

Skrevet

Testen er mer relevant i forhold til vanlig TV vs HD-TV enn Xbox vs Xbox360. Så langt har jeg ikke sett noen spill til 360 som gjør at det frister å kjøpe ny konsoll.

Skrevet
Oki, fant denne artikkelen på gamespot. Den skal prøve å vise forskjellen på xbox (uten HD) og Xbox 360 (med HD).

Hold musen over bildene i artikkelen og sjekk forskjellen, noen er ekstreme!

Gi noen kommentarer om dere har opplevd den samme forskjellen hjemme hos dere, siden jeg ikke har HD-TV eller Xbox 360  :roll: .

5257763[/snapback]

Greit å rette opp i det at begge versjonene av spillene blir vist i 480p

Dette er altså en test av Xbox spill i 480p mot Xbox360 spill i 480p

"We kept resolutions at 480p, so the 360 won't be able to hide behind the image-quality advantages a higher resolution gives you."

Testen blir da litt feil når den stiller spørsmålet "Do you really need HD?"

Når Xbox360'en ikke får vist sitt potensiale i høyere HD-oppløsninger.

Det blir mer som en test av forskjellene i de forskjellige spillene som kommer ut på begge konsoller, og ikke en virkelig test av HD.

Så iogmed at testen er helt feil i utgangspunktet så ser jeg på mange av spillene enorme forskjeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...