Gå til innhold

King Kong: Xbox Vs. 360


arqe88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo et av de spillene som man kan teste ut på stort sett alle Xbox360 standsene rundt omkring... har ikke testa ut akkurat det spillet selv, men sett andre spilt det, ser fantastisk ut, men nå har jeg ikke sett hvordan det ser ut på noen andre konsoller heller da...

 

Bildene som den siden du viser til har er faktisk mye bedre på 360, det synes best når du først har en xbox360 foran deg og tester den ut selv.

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar

Synes det også er viktig å påpeke at grafikken på Xbox er nå utnyttet til nærmest det maksimale av hva den klarer. Spill til 360 er potensialet så vidt berørt. :thumbup:

 

Det er med andre ord en selvfølge at grafikken til de to maskinene ikke så så ekstremt stor i forskjell ennå, men man ser et lite hopp i evolusjonen av grafikken. Gi den et halvt år, så kan de to sammenlignes igjen.

 

Husk også at det for programmererne en helt ny måte å lage spill på!

Lenke til kommentar

Jeg syntes forskjellen i grafikk på de bildene var helt SYK jeg. Virkelig ekstreme forskjeller faktisk. Litt vanskelig å bedømme, men jeg fatter ikke hva du snakker om. :O

 

Ed: Bildet Crockett viser til er jo det beste eksempelet på forberedningene

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Hvilken 360 har du testet Fedorov? Hos meg og en kamerat går det silkeglatt...

5251562[/snapback]

 

Prøvde på kiosken. Vil ikke kalle det silkeglatt akkurat, var for det meste en ujevn 30fps. Som det er på Xbox også. 60fps derimot er silkeglatt. Call of Duty 2 er for det meste 60fps, men det klarer dessverre ikke opprettholde det hele tiden.

 

Vent på Ridge Racer 6, da skal du få se silkeglatt.

Lenke til kommentar

Jeg må jo som vanlig åpne den digre kjeften min, Å begynne å klage over kvaliteten på Xbox360 nå er bare tull, jeg sier ikke at noe gjør det.Men bare vent en stund så skal folk få se hvor stor forskjell det blir. Som en annen sa her at xbox bruker så å så sitt maks nå. det gjør også ps2. Men det tar noen år før de kan presse ut all god saften av boksen. Som jeg sier det blir spennende å se. Jeg husker da jeg fikk ps1..og tenkte fy faen for en grafikk, men så gikk det 2år da kom det virklig bra grafikk. Grafikken er ikke alt, men det er det som kommer mest frem på nye konsoller.

Lenke til kommentar
Hvilken 360 har du testet Fedorov? Hos meg og en kamerat går det silkeglatt...

5251562[/snapback]

 

Prøvde på kiosken. Vil ikke kalle det silkeglatt akkurat, var for det meste en ujevn 30fps. Som det er på Xbox også. 60fps derimot er silkeglatt. Call of Duty 2 er for det meste 60fps, men det klarer dessverre ikke opprettholde det hele tiden.

 

Vent på Ridge Racer 6, da skal du få se silkeglatt.

5252326[/snapback]

Du kan ikke dømme spillene som er i kioskene. Det er gamle versjoner av spillene. Ikke engang FSAA er aktivert på de titlene. Fullversjonene derimot er mye bedre. Har testet både King Kong og Call of Duty to på min egen 360 og i kiosk. Nesten ikke sammenlignbart engang, spesielt hvor godt spillene kjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...