Gå til innhold

Nytt om Armed Assault (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet
En liten film teaser fra William's blogg :)

6070559[/snapback]

WOW! Det var sinnsvakt god grafikk! De holder oss på pinebenken...

Skrevet (endret)

Å HERREGUD!! :dribble:

Helt villt.. dette kommer til og ta an jævlig :dribble:

edit: synd dette er den siste dagen av E3 da :( de skulle gjort som i fjor.. gi utt litt ver dag :p ikke vente til siste dagen-

Endret av *Magnus*
Skrevet

Nytt Video interjvu på OFP.info med Bocan!

"A new video interview with Viktor Bocan, Armed Assault project manager, has been shown on Gamepage, video shows some old and new Armed Assault footage and VBS1 makes a cameo appearance. "

Skrevet

ArmA PressDemo sluppet... video fra den og bilder..

"TerP has noticed that the Magnumland website has posted several screenshots and even created a 20 minutes video showing an included mission of the Armed Assault E3 Demo here. The 4 first screenshots below are from this video. "

Last Ned video her 160MB

masse bilder hos OFP.info

Skrevet

Detta ser veldig heftig ut! Uten tvil! Men tror dere de greier å få interessen til de store massene? Battlefield har jo et stort navn der ute, tror dere ArmA greier dette også? Blir hvertfall veldig spennende å se.

Skrevet
Detta ser veldig heftig ut! Uten tvil! Men tror dere de greier å få interessen til de store massene? Battlefield har jo et stort navn der ute, tror dere ArmA greier dette også? Blir hvertfall veldig spennende å se.

6141752[/snapback]

tror det har vært lettere for de hvis Codies hadde gitt dem tilbake Operation Flashpoint navnet..

mange flere som vet om det navnet enn Armed Assault..

men de som har spillt OFP, og som enda spiller det, kommer iallefall til og kjøpte det.. jeg skal iallefall ha det på utgivelsesdagen, når de åpner.. :)

Skrevet

6141752[/snapback]

tror det har vært lettere for de hvis Codies hadde gitt dem tilbake Operation Flashpoint navnet..

men de som har spillt OFP, og som enda spiller det, kommer iallefall til og kjøpte det.. jeg skal iallefall ha det på utgivelsesdagen, når de åpner.. :)

6141795[/snapback]

Ja, blir spennende å se hvordan dette slår ann uansett. Gleder meg hvertfall sinnsykt. Er det fastsatt noe releasedato? Orker ikke lese gjennom hele tråden hvis det står tidligere.

Skrevet

6141752[/snapback]

6141795[/snapback]

Ja, blir spennende å se hvordan dette slår ann uansett. Gleder meg hvertfall sinnsykt. Er det fastsatt noe releasedato? Orker ikke lese gjennom hele tråden hvis det står tidligere.

6141804[/snapback]

Står H1 på sidene deres.. altså inen første halv år.. Jan-Jun/Jul men på E3 gikk det rykter om Q3

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...