Gå til innhold

Best luftkjølingen til Intel P4 3GHz 478?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En venn av meg skal kjøpe ny kjøling til CPUen (Pentium 4 3,0GHz Prescott 478)

Krav:

Den kjøle best mulig og bråke mye.

 

Her er forslaget hannes:

Thermaltake Sonic Tower, Heatpipe, CPU Kjøler, Socket 478/775/754/939/940

med to 12x 12 Delta vifter

 

Noen som har noen andre forslag?

5245905[/snapback]

 

Du maa ogsaa huske paa noe som kan beskytte orene til stakkaren,, :thumbup:

konklusjon,, husk aa gjope 120mm utgaven av delta, saa finner du ikke noe som stoyer mer :D

Lenke til kommentar

Den desibel målinga på microplex på den delta vifta. Er det når vifta står på fult eller når den er vanlig. Hvis det ikke er når den er på fult: Noen som hvet hvor mye den støyer når den er normal?

 

Bare lurer på hvordan Delta FFB1448UHE vil høres ut hvis BFF1212EHE skal være så fæl.

Lenke til kommentar
Den desibel målinga på microplex på den delta vifta. Er det når vifta står på fult eller når den er vanlig. Hvis det ikke er når den er på fult: Noen som hvet hvor mye den støyer når den er normal?

 

Bare lurer på hvordan Delta FFB1448UHE vil høres ut hvis BFF1212EHE skal være så fæl.

5257684[/snapback]

De kobles rett til strømforsyningen så det går ikke an regulere hastigeheten (Hvis du ikke har en god viftestyring)

 

Ja. De bråker noe sykt.

Lenke til kommentar

Skal han ha en vifte som bråker mye burde han kjøpe flaggskipet til Delta, Delta FFB1448UHE (140 x 140 x 38 mm). Den vifta kan skryte på seg 74 db. Den gruser jo BFF1212EHE (56.5 db) som kompisen til trådstarter har kjøpt.

 

Den er litt større da men, allikevell. Har også mye høyere luft inntak:

FFB1448UHE: 10410 m³/min

BFF1212EHE: 4840 m³/min

Lenke til kommentar
Skal han ha en vifte som bråker mye burde han kjøpe flaggskipet til Delta, Delta FFB1448UHE (140 x 140 x 38 mm). Den vifta kan skryte på seg 74 db. Den gruser jo BFF1212EHE (56.5 db) som kompisen til trådstarter har kjøpt.

 

Den er litt større da men, allikevell. Har også mye høyere luft inntak:

FFB1448UHE: 10410 m³/min

BFF1212EHE: 4840 m³/min

5268972[/snapback]

Har du en link til noen som selger den viften??

 

Har montert kjøleren no. Han bruker en 8x 8cm Delta og en Mist 12x 12cm. Han skal kjøpe To delta vifter når han får lønning....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...