Gå til innhold

nfsmw får ikke video eller tekst. kun grafikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virket fint tidligere men da jeg skulle starte spillet her om dagen får jeg kunn grafikk. ingen video eller tekst(meny systemet vises ikke...kan trykke på knappene som skulle ha vært der men som ikke vises. Noen som har opplevd noe lignende eller vet om en løsning på problemet.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en nedlastet versjon og lagt inn ny MW.exe fil hvis dette er måten å cracke dette på som på tidligere NFS spill?

Hvis det er det, så prøv å finn en annen MW.exe fil, pga at noen lager rett og slett cracker som bare skal gjøre så du ikke får spilt.

Har selv erstattet *.exe fila i en del spill for å slippe CD bruk, men dette til ingen nytte pga bugga *.exe fil

Prøvde å cracke Microsoft Crimson skies, men dette ga meg bare et dødningshode som bakgrunn der startmenyen skulle være og jeg hørte når musa gikk over de forskjellige menyknappene.

Håper dette var til hjelp.

Skrevet (endret)

Selv har jeg bruker jeg ikke cd på nfs:mw. Tok ikke lange tiden før det kom ut en fungerende "crack".

Edit: Ja, det er kjøpt. Gidder bare ikke å bytte cd hele tiden, spiller Gun, Cod2, Nfs:mw og Quake 4 hyppig.

Endret av satyr-wongraven
Skrevet

virket helt fint tidligere. Har oppgradert nvidia driverne. Kanskje det er der problemet ligger.hvis jeg tar en reinstall hvor finner jeg så savegamet slik at jeg kan ta vare på det før jeg reinnstallerer?

Skrevet (endret)
jeg kan bare si at starforce kan crackes...

5245962[/snapback]

1,2 og 3 ja, men ikke 4 ennå. Eneste som går er å bruke extra program som "gjemmer" spillet for Starforce(noe sånt).

Endret av Tordenflesk
Skrevet

5245962[/snapback]

1,2 og 3 ja, men ikke 4 ennå. Eneste som går er å bruke extra program som "gjemmer" spillet for Starforce(noe sånt).

5246104[/snapback]

jepp, og dette er en genial måte å cracke på

Skrevet

5245962[/snapback]

5246104[/snapback]

5246954[/snapback]

Når man har eit cracket spel skal man kunne sleppe og bruke andre program heilt for og spele spelet.

Er ikkje det samme når man bruker ekstra program som gøymer spelet, sjølv om dette er ein genial metode.

Men litt masse ulovlig snakk, håper dette er ok.

Skrevet

uansett ser det ut som det er et texture problem.hvis en trykker enter til en får lastet et brett så ser bilene ut som de er tatt ut av et ti år gammelt "3d" spill. Uten tetuxre og skygger og alt annet som gjør et spill fint å se på. i tillegg er video bare svart. tror det er er driver problem. men har prøvd masse forskjellige uten hell.

Skrevet (endret)

5245962[/snapback]

5246104[/snapback]

5246954[/snapback]

Når man har eit cracket spel skal man kunne sleppe og bruke andre program heilt for og spele spelet.

Er ikkje det samme når man bruker ekstra program som gøymer spelet, sjølv om dette er ein genial metode.

Men litt masse ulovlig snakk, håper dette er ok.

5247052[/snapback]

jaja, jeg mente ikke at det var noe no-cd check liksom.. men jeg syns ett lite program fra eller til, som kan brukes på alt , er flott :D

Endret av vegard_S
Skrevet

Prøv å reinstallere spillet?

legg inn screenshot av åssen det ser ut i gameplay så kan det kanskje bli lettere å gi det en "diagnose" av hva som kan være problemet.

ang. nocd til MW så finnes det nå et "program" som fjerner noen filer i "regedit" (lager backup) så det kan gjenoprettes etterpå, som funker på starforce4, (SafeDisc4 Hider) hvis ikke jeg tar feil.

Liker heller ikke å bytte cd hele tida, det er så slitsomt. spiller bla.a TOCA 2, MW, HP2, Quake 4 ++ og det å bytte cd er så kjedelig, har et forferdelig rot i CD'ne mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...