Gå til innhold

Xbox 360 grafikk/ytelse


Zl8

Anbefalte innlegg

Tusen kroner for en kabel!! :ohmy:

5263447[/snapback]

 

Se på audiobransjen du, der skal du se mange overprisede kabler. Dette er jo i det minste ikke 1000 kroner for en digital kabel....

 

AtW

5263460[/snapback]

 

For å ha så bra bilde som mulig på dvd`en kjøpte jeg denne QED scart/rgb-kabelen, og jeg så stoor forskjell på bildet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tusen kroner for en kabel!! :ohmy:

5263447[/snapback]

 

Se på audiobransjen du, der skal du se mange overprisede kabler. Dette er jo i det minste ikke 1000 kroner for en digital kabel....

 

AtW

5263460[/snapback]

 

For å ha så bra bilde som mulig på dvd`en kjøpte jeg denne QED scart/rgb-kabelen, og jeg så stoor forskjell på bildet.

5263986[/snapback]

 

Nå snakket jeg om audio for det første. For det andre, merket stor forskjell sammenliknet med hva? For det tredje (uten å insinuere noe om hvorvidt du har rett eller ikke), så er det lett å finne mange folk som "merker stor forskjell" mellom forskjellige strømkabler inn til forsterkeren.

 

AtW

Lenke til kommentar

Sammenliknet med med en vanlig scart til 49.90 på rimi...

 

Jeg er ingen merkerytter i det hele tatt. Syntes mye av hypen er idioti, tro meg.

Jeg ville ha bedre bilde på min nye flatskjerm og hadde en lang samtale på avforumet og gikk deretter til Hifi-klubben. Jeg spurte alle spørsmålene du sikkert ville stilt og avtalte at den kunne byttes. Jeg byttet ikke! Konstraster og farger ble betraktelig bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...