Gå til innhold

Q-Tec TL-MD2 = Godt Valg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabinettene til q-tec er vel ikke i samme klasse som PSU dem lager. Jeg har selv bygd en del maskiner gjennom årene, mange av dem har vært kabinetter av merket q-tec. Det er ikke all verdens kvalitet, men du får det du betaler for! Strømforsynerne er hvert fall å styre unna. De er så utrolig dårlige at du det ikke kan beskrives en gang. Har hørt MANGE har hatt fått ødelagt hardware pga q-tec psu. Men kabinett er helt ok, så lenge du kjøper annen psu.

Lenke til kommentar

Hadde det kabinettet før, og vil si at det er et helt ok valg. følger jo faktisk med 3 led-vifter og en katode med stemmestyring, og koster vel ikke allverdens etter det jeg husker. Slik så forsåvidt mitt gamle kabinett ut, helt standard rett fra esken, uten noen modding eller denslags (det ble gjort senere):

post-50725-1133627566_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg hørte en sa at holderen til PSU'en brakk veldig fort... den var av alu, og holdt ikke sa han, men det betyr ikke at det er slik på alle de kabinettene.

 

Jeg syns selv det ser ganske greit ut til den prisen, men har du råd, vil jeg anbefale deg å legge i litt til og gå for dette -> http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7bscand&mcat=c432 :)

Psu er grei også :thumbup:

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...