Ordinær Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Var I LBRS i dag. Jeg har en lvl 60 fire mage. Så dropper denne: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=3075 Eye Of Flame! Ikke bare eier fire resistancen, men du får pluss 43 på fire spells! Jeg sier "Need, Need!" "I am fire mage!" Jeg og en annen mage er de eneste som har bruk for den. Så sier raid leader at BOE epic drop er FFA!! Jeg sier "ikke faen!" Da drar jeg! Den andre magen passser fordi han er frost mage. Så tar alle /random 100. Mens jeg sier "no FFS I NEED! " En 56 druide vinner og nøler ikke med å ta den! Jeg stikker! Vet ikke med dere, men jeg syntes at det var jævli urettferdig, siden jeg var den eneste som trengte den....... Jeg skulle ha ninjaet den! Endret 3. desember 2005 av Do_the_Bender
GRendal Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Var I LBRS i dag. Jeg har en lvl 60 fire mage. Så dropper denne: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=3075 Eye Of Flame! Ikke bare eier fire resistancen, men du får pluss 43 på fire spells! Jeg sier "Need, Need!" "I am fire mage!" Jeg og en annen mage er de eneste som har bruk for den. Så sier raid leader at BOE epic drop er FFA!! Jeg sier "ikke faen!" Da drar jeg! Den andre magen passser fordi han er frost mage. Så tar alle /random 100. Mens jeg sier "no FFS I NEED! " En 56 druide vinner og nøler ikke med å ta den! Jeg stikker! Vet ikke med dere, men jeg syntes at det var jævli urettferdig, siden jeg var den eneste som trengte den....... Jeg skulle ha ninjaet den! 5243312[/snapback] enig.
AniWal Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Det er ganske vanlig å ha ffa på BOE epics, ihvertfall med pug's på min server. jeg har selv vunnet rollen på et eye of flame som warrior. Selv om det kan virke urettferdig for deg, er det mange som blir blendet av av det er en epic, og de tenker at epic mounten er sikra hvis de vinner den. Edit: og nei jeg rollet ikke nedd, alle rollet greed, jeg hadde ingen forhåpninger om å vinne. Endret 2. desember 2005 av AniWal
GRendal Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det er ganske vanlig å ha ffa på BOE epics, ihvertfall med pug's på min server. jeg har selv vunnet rollen på et eye of flame som warrior. Selv om det kan virke urettferdig for deg, er det mange som blir blendet av av det er en epic, og de tenker at epic mounten er sikra hvis de vinner den. 5243405[/snapback] ting som dropper i instances går til de som trengern ... jeg håper *virkelig* Cloudkeeper legplates elns dropper og en Mage needer den og vinner foran deg
Ordinær Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Det er ganske vanlig å ha ffa på BOE epics, ihvertfall med pug's på min server. jeg har selv vunnet rollen på et eye of flame som warrior. Selv om det kan virke urettferdig for deg, er det mange som blir blendet av av det er en epic, og de tenker at epic mounten er sikra hvis de vinner den. Kollektiv ninja looting!
V-by Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det er et spill for svarte! høres jo ut som det er liv og død på spill, om bare du ikke får den ene epicen, Jeg har spilt wow, og veit hva det går ut på, men jeg tok det bare som et spill, skjønner at du trengte denn stafen ell å det nå var, men det er for guds skyld bare et spill... og når en hele tiden høreer om slikt som du forteller nå, får en ikke lyst til å spille lenger, det er slike som gjør det kjett å spille, og en av grunnene til at jeg sluttet.' Men jeg syntes at du skulle ha ninja'et den... kanskje bare passa på å være litt lite på et par dager, men...
Reached Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Vel. du trenger den har dere ikke need og greed? hadde det vært meg tar jeg og needer
Sponis Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Den suger jo som MC og onyxia head, ingen bruker fire damage der.
qu3st Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Den suger ja 15 fireressitance hjelper deg ike i mc. Har den selv, synes det er leit med ninja lootere. Har selv blitt ninjalootet så vet hvordan det er.
NightKeeper Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Altså, folk i WoW bryr seg ikke om du trenger den, high lvl BoE epix = $$$ = EPIC MOUNT. Jeg har opplevd dette flere ganger, som ta f.eks Helm of Narv droppet i Strat, helt greit for min del at alle rollet. Jeg har også opplevd det på din måte, der det imba epic necket droppet og alle casters rollet. Get over it.
Ickz Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 jeg er hunter og det samme som skjedde med deg skjedde i Scholo med meg, Helm of Narv dropper (epic mail head) jeg var den eneste mail useren der men den var FFA, noen få i groupen var litt snille og passa/greeda da men nesten alle needa sånn at d ikke skulle gå å ninjaloote, en rogue vant. men jeg var litt heldig etterpå for da droppa beaststalker cap så jeg endte opp med ny head armor uannsett... men akkurat når helm of narv droppa og jeg ser at en rogue vinner, fy faen så sur jeg ble, vet det er bare et spill men det er allikevel ikke gøy når sånt skjer.
WarpX Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Har vært med på at det droppa et epic BoE weapon i Sunken Temple som Horde. Alle bare rolla greed på det, selv han som "trengte" det. Ingen som klagde der.
jonasdaman Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det er et spill for svarte! høres jo ut som det er liv og død på spill, om bare du ikke får den ene epicen, Jeg har spilt wow, og veit hva det går ut på, men jeg tok det bare som et spill, skjønner at du trengte denn stafen ell å det nå var, men det er for guds skyld bare et spill... og når en hele tiden høreer om slikt som du forteller nå, får en ikke lyst til å spille lenger, det er slike som gjør det kjett å spille, og en av grunnene til at jeg sluttet.' Men jeg syntes at du skulle ha ninja'et den... kanskje bare passa på å være litt lite på et par dager, men... 5243541[/snapback] er kanskje et spill, men det er fortsatt virkelige folk som spiller. Den er ikke vært mer en 100g uansett
Kjobben Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Du skulle ha ninja'et den droppen der! Sånne ting er for jævlige når det skjer! Du skulle hatt den! Urettferdig spør du meg!
anon12234 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 jeg gir da vell faen i om en eller anna random tulling trenger eye of flame. hvis jeg har en sjanse til å få 150g mellom henda så tar jeg den med glans.
different Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 (endret) jeg gir da vell faen i om en eller anna random tulling trenger eye of flame. hvis jeg har en sjanse til å få 150g mellom henda så tar jeg den med glans. 5244538[/snapback] Er vel strengt talt du som er "random tulling" her. Helt utrolig. Ser du er Warrior; jeg gir for faen blaffen i om Foror boka dropper og du trenger den, så lenge jeg får mine 2k gull. Fin tankegang - og alle blir fornøyde Endret 3. desember 2005 av emes
Bautastein Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Se på det slik at alle trenger den itemen like mye som deg på grunn av det faktum at det er BoE. Det blir som om det dropper 300 gull. Alle trenger de. Hvis du vil ha eye of flame kan du kjøpe det på AH, fordi det er BoE. Jeg vil ikke kalle det ninjalooting så lenge det ikke er BoP. Endret 3. desember 2005 av Pinglebolle
chokke Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 så dere sier at quel sellar boka er BOE uansett om warriors har boka eller ikke? hyggelig og vite....
different Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 (endret) så dere sier at quel sellar boka er BOE uansett om warriors har boka eller ikke? hyggelig og vite.... 5244639[/snapback] Heldigvis var jeg i guildrun når den droppa Men Quel'Serrar boka var bare et eksempel på posten til Henrik2k... Så lenge en spiller med oppegående guild, som tar MC etc får pengene sine - ja da driter vi i de som har ett liv og har begrenset med tid til og spille. Sånne kaller vi randoms og de har ingen rett til og få noe de også trenger. Endret 3. desember 2005 av emes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå