Gå til innhold

NextGenTel åpner nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at timingen er elendig, de får en masse dårlig omtale som vha merkenavnet overføres til nettbutikken.

 

Prisene er et kapittel for seg selv. De har kanskje ikke tatt høyde for at kunder som handler på nettet er mye mer prisbevisste og prissensitive enn kunder i fysiske butikker. Noen av årsakene er at informasjonstilgjengeligheten er mye høyere og at det er så lett å handle fra en annen butikk - et par tastetrykk i stedet for å kjøre eller gå til en annen fysisk butikk.

Lenke til kommentar

Merkelig at NGT prioriterer en nettbutikk fremfor å prioritere det selskapet egentlig driver med. Jeg er selv en svært misfornøyd ex-NGT-kunde, og vil med fordel se at kundebehandlingen deres blir bedre. De får ikke en krone til fra meg, uansett hvor billig nettbutikken måtte være.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Syns navnet på webshoppen var heller tvilsomt :roll:

 

Nextshop

Netshop

 

Noen som ser det samme som meg? :whistle:

5236485[/snapback]

Jeg tenkte på det. Jeg tipper Netshop ikke er helt glad for navnevalget til NGT. Jeg synes godt NGT kunne kostet på seg noen bokstaver til i navnet. F.eks NextGenShop eller noe sånt.

 

Lurer på hva Komplett hadde hadde sagt om en ny nettbutikk hadde kalt seg Komplet, Konplett, Kommplett, Kompolett eller noe sånt. :hmm:

Lenke til kommentar
Helt utrolig hvor dårlig timing av Nextgentel, at det er mulig....

5236389[/snapback]

Dårlig timing å starte opp i begynnelsen av julehandelen? Timingen kan faktisk ikke bli bedre selv om de drar med seg noen lik i lasten.

Ellers imponerte ikke akkurat sidene hverken i fargebruk, vareutvalg eller priser.

Lenke til kommentar
Syns navnet på webshoppen var heller tvilsomt :roll:

 

Nextshop

Netshop

 

Noen som ser det samme som meg? :whistle:

5236485[/snapback]

Syns navnet på webshoppen var heller tvilsomt.

 

Nextshop

NextGenTel

 

Noen som ser det samme som meg? :innocent:

5236661[/snapback]

Burde kanskje hete NextGenTel shop eller NGTshop.

Og hvorfor next shop? Fordi kundene skal besøke denne som neste shop i en serie på x antall webshopper? ( Bypass shop )

Lenke til kommentar
Burde kanskje hete NextGenTel shop eller NGTshop.

Nextgentel shop blir alt for langt (h**p://www.nextgentelshop.no - yeah right), "NGTshop" kunne derimot funket bra, men da kunne man like gjerne kalt det hva som helst, siden det ikke automatisk gir en assosiasjon til "NextGenTel", slik NextShop gjør.

Lenke til kommentar

De kommer sikkert til å dra en del kunder fra bredbåndssiden av selskapet. Det er helt sikkert masse kunder som aldri har hatt annet enn positive opplevelser med NGT. Det føles sikkert tryggere, spesiellt for eldre kunder, å handle via et såpass kjent firma som NGT. De har vel også penger til å kjøre en ganske heftig reklamekampanje, mange er merkelig nok villige til å betale til dels mye ekstra bare det er et kjent merke eller en kjent butikk.

 

Ellers enig med dere andre om at de har priset seg alt for høyt. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...