mintman Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Jeg har hele tiden vært en veldig casual gamer som kun har vært i instance i lavere lvl, men nå vil jeg ha meg Wildheart settet til druiden min. Men pga. familieliv ved siden av har jeg ikke tid til å bruke flere timer på en instance. De instancene jeg da må gjennom er: LBRS (Mother Smolderweb og Gizrul The Slavener) UBRS (General Drakkisath) Strat (Baron Rivendare) Scholo (Derkmaster Gandling) Spørsmålet er hvor mange mann er hver instance og hvor lang tid må jeg ca. regne. Vet dette kan variere veldig utfra sammensetning av gruppe og dyktighet, men ca. tid ville vært bra. Endret 1. desember 2005 av gstavdal
jonasdaman Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 LBRS-5man UBRS-15man Strat-5-10man Scholo-5-10man tiden er vel litt forskjellig, men ca 2timer
brillan Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Mother Smolderweb kan du ta solo som druid på level 60
Energi Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 UBRS 15 mann - 90 - 120 min Strat Baron 10 mann - 60 min Scholomance 10 mann - 90min + Går fortere etterhvert og med bedre party.
Superslask Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Shoulders og skoa kan du lett farme med 2 rogues. Smolderweb er simpelt å soloe på 60, tok henne første gang på 58.
gamer73 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Siden dere snakker om å soloe ting i instanser så må jeg få låne tråden å stille et spørsmål. Hvilke bosser, eller instance char kan man som lvl 60 warrior soloe? Noen som dropper warrior items self. Tips mottas med sTOR takk!
Muda Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Vanskelig for warriors å soloe noe, de har ikke stealth, rogues og druids som er best til å ta ting solo, pga stealth. LBRS gjøres også i 10-mans, men pleier å være 5-mans pga Warlords Command.
gamer73 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Ja..det er jo det! Så det finnes ingen bosser man kan komme seg frem til som warrior altså? Jaja...kanskje det bare en sånn...trist:(
=-Evensen-= Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 tror ikke det nei, som ikesadum sa.. Det er nesten umulig, takket være stealth så går det greit for druid og rogue.. er priest selv, og jeg hadde ikke klart å soloe noe, warriors skader mer, men hjelper ikke mye når du har 3 57 elites på deg.. Skaff deg gruppe, går greit det og da..
henrik_s Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Dere sier Scholo og UBRS er 15man, du kan jo ikke fullføre quests i raid?
Bredoc Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Ja..det er jo det! Så det finnes ingen bosser man kan komme seg frem til som warrior altså? Jaja...kanskje det bare en sånn...trist:( 5235251[/snapback] Ikke high lvl instancer, men alle bosser i SM tar du uten problemer
gamer73 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Ikke high lvl instancer, men alle bosser i SM tar du uten problemer SM hehe..ja..kanskje det..skal jammen prøve det engang. Ikke det at noe som droppr i SM kan brukes på en lvl 60 warrior, men jeg vet om mange vendors som betaler mange gull for blå items
Sponis Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Dere sier Scholo og UBRS er 15man, du kan jo ikke fullføre quests i raid? 5236203[/snapback] Ingen som har sagt at Scholo er 15-man, og riktig, noen quest kan man ikke gjørei scholo i raid, Ubrs derrimot, må man være raid for å klare. (Ok, hørte om noen som hadde tatt Ubrs med 5-man, man de er ikke noe for vanlige folk)
PoleCat Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Smolderweb kan som sagt soloes fra level 57 (vil ikke anbefale deg før, for du har for liten plass å jobbe på da) (Guide to soloing Mother Smolderweb), det tar ca 10-15 minutter for hver run om du gjør det alene, ca 5 minutter sammen med en annen druid. Skuldrene er kanskje litt mer tricky å duoe (har klart det, men ble for mye potions osv), men kan lett gjøres sammen med en rogue og en annen druid (sap ftw). Et stealthrun (2/3 rogues / 2 druids) som inkluderer Shadowhunter, Smolderweb og Gizrul tar ikke mer enn 20-30 minutter om det gjøres raskt og effektivt uten at noen dør. Velger dere å ta flere bosser på veien, tar det selvsagt lengre. (ALLE bosser til LBRS kan tas i stealthrun ). Resten er vel sagt. Måtte forøvrig drepe den stygge ulven 64 ganger før jeg endelig fikk dem, så får håpe du har litt mer hell med deg enn meg. Endret 1. desember 2005 av PoleCat
.V. Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Tja, et alternativ (det jeg gjorde) er å skaffe loot fra Dire Maul istedenfor wildheart, DM-runs er jevnt over kjappere/mindre sliting enn UBRS-raids osv.
Øyh Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Scholo og Strat runs gjøres vel som oftest med 8 mann, en av hver class...
Same- Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hvor fort kjører en bil? Neida, de instancene du nevner, tar ikke særlig mye lenger tid enn instancer du gjorde på lavere levels.
.V. Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Men det som fort kan ta en del tid, uansett hvilken instance det er, kan være å finne/starte gruppe, kommer litt ann på serveren.
mintman Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Takk for alle svar. Satster på at jeg får med noen i guilden i helgen og ta LBRS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå