Gå til innhold

Har lyst til å Starte en Shaman


Anbefalte innlegg

Det er masse nice 2h-våpen rundt 40.. men jeg får aldri tak i Ravager >< har tatt SM så mange ganger nå. Ravager og Stormstrike <3

5230778[/snapback]

 

Du blir jævlig fort lei procen på Ravager, tro meg.

5230787[/snapback]

er ikke derfor jeg vil ha den da =) er pga speeden jeg vil ha den og utseende

5230810[/snapback]

 

Joda, det jeg mente er at du blir så lei av procen at du ikke orker å bruke den lenger, selv om den er aldri så bra. Slik var det i hvert fall med meg.

5230813[/snapback]

Vi får se da vettu =) synes den er fet jeg.. men kan skjønne at folk blir lei den.

men først må jeg jo få tak i den hehe. jeg for få min 53 druid venn til å bli med meg noen turer i armory da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi får se da vettu =) synes den er fet jeg.. men kan skjønne at folk blir lei den.

men først må jeg jo få tak i den hehe. jeg for få min 53 druid venn til å bli med meg noen turer i armory da.

5230828[/snapback]

 

Hvis jeg ikke husker helt feil har du mulighet til å stoppe procen ved å enten bevege på deg eller å kaste spells (husker ikke i farta hvilken).

Lenke til kommentar
Neida, selv setter jeg mine neste poeng i Restoration. Men jeg syns det blir som å anbefale en priest å specce shadow til 40, og så putte alt i holy og bygge opp shadow igjen. Er man i en instance med gode folk, er ikke behovet for sekundærhealer der.

5230857[/snapback]

 

Jeg skjønner poenget ditt. Det at man også i tillegg må bygge opp two-handed skills på nytt dersom man respeccer (eller er dette fikset nå?) har jo også en del å si, men jeg vil også påstå at restoration-treet er uendelig mye mer brukbart enn elemental.

 

At man ikke trenger sekundærhealer sammen med gode folk blir litt for generelt spør du meg. Alt avhenger av hvilken situasjon du / dere er i og hvilke klasser som er med deg i øyeblikket mener jeg.

Lenke til kommentar

shaman er sikkerlig morro på low lvl.. etter lvl 50 så blir det bare vanskeligere for hver lvl...

 

Edit: ikke hør på slike folk som Amon Amarth.. shaman er imba på lvl 40-49 (vist man ser på PvP/BG) og når alliance ikke klarer å drepe en shaman på første forsjøk så gjør de som Amon Amarth.. kommer løpenes til nærmeste forum og skriker om hvor imba de er..

 

min første cha var en hunter.. tenkte selv litt at shaman var imba.. men når dere har lvl'a en shaman til 60 så finnere dere ut at det ikke stemmer i lengden..

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Jeg har en 60 Shaman, har vært 60 i en måned og er allerede lei. Vurderer å rerolle, men har ikke tid og ork. Shaman er ganske greit i PvP da, men gud bedre så kjedelig i end-game PvE.

 

EDIT: Elemental Combat med masse int / sta + dmggear > Omfgz big axe wf crit Enhancement i PvP på lvl 60.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

enhancement ned til parry og imp. WF, så resten i Resto eller Elemental. Jeg har valgt resto. Flyr rundt med Fiery War Axe og skal bytte til Blanchard's Stout når jeg kommer opp dit. Min shammy er pimped da... ;)

 

@Lvl 60 kan man gjerne specce elemental/resto egentlig, har sett sånne shammys eie hardt, men jeg har allerede caster, så blir værendes Enhancement.

Lenke til kommentar

Har selv en Shaman på level 60 og gjør MC/Onyxia så ofte jeg kommer inn i raidene vi gjør. Hadde inntil nylig en Elemental/Enhancement-build, men har skiftet til Enhancement/Restoration. Jeg må si at NS er veldig, veldig nyttig i enkelte situasjoner og har vært en livsredder flere ganger, men jeg savner *virkelig* å critte for 1100 på Earth Shock og 5 sek cd på shocks, så jeg kommer nok til å gå for en Elemental/Enhancement build igjen, når jeg får meg noen bedre items og styr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...