Gå til innhold

Har lyst til å Starte en Shaman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
21points i restoration, resten i enhancement

 

Sett kun i enhance til du blir lvl 40, da respeccer du og skaffer deg natures swiftness, og setter de andre talentsa i enhance... dette er det beste for shaman imo

5230313[/snapback]

 

Enhancement + agi/str-gear hele veien. God 2h + Windfury + Strength of earth + Grace of air + Flurry = død og fordervelse. Ser virkelig ikke poenget i å gimpe seg for muligheten for instant-healing hvert tredje minutt. Da er det bedre å gjøre såpass god skade at det ikke er behov for healing midt i en kamp.

 

NS får man på lvl30, forresten.

Lenke til kommentar
21points i restoration, resten i enhancement

 

Sett kun i enhance til du blir lvl 40, da respeccer du og skaffer deg natures swiftness, og setter de andre talentsa i enhance... dette er det beste for shaman imo

5230313[/snapback]

 

Enhancement + agi/str-gear hele veien. God 2h + Windfury + Strength of earth + Grace of air + Flurry = død og fordervelse. Ser virkelig ikke poenget i å gimpe seg for muligheten for instant-healing hvert tredje minutt. Da er det bedre å gjøre såpass god skade at det ikke er behov for healing midt i en kamp.

 

NS får man på lvl30, forresten.

5230460[/snapback]

 

Har du prøvd å være resto-specca med level 40 shamanen din egentlig? Det er forresten ikke bare healing NS har innvirkining på.

Lenke til kommentar
Nei, jeg har en priest fra før. Jeg har ikke mye lyst til å respecce til en ny healer i chainmail. Og, joda, jeg vet at NS også påvirker CL, LB og CH også.

 

Så, fortell. Hvorfor vil ikke jeg savne talenter som 2h, TS og Flurry når jeg grinder for meg selv, eller PvP-er?

5230577[/snapback]

 

Fordi hvis du setter 21 talents i restoration så får du ALT det viktige du trenger i enchancement. Du får 2h,imp GW,imp WF,flurry +++ fra enhancement allikevel. NS blir bare en kjempebra bonus, og alle shamans som har litt peil vet at på lvl 60 så kommer du til å trenger NS i Pvp!

Endret av Blazter
Lenke til kommentar

Skal du starte tauren shaman, velg female. de ser fete ut. Ta og se på warcraftmovies.com og se etter Rancor. da ser du hvor fete dem er.

 

Skulle ønske jeg var tauren female isteden for orc male.

 

Jeg har iallefall specca full enhancement. er i lvl 41. nå skal jeg sette poeng i elemental.

drit i hva alle andre mener er best. ta det du synes virker fett. men det å skaffe seg 2h maces/axes er noe du nesten må gjøre ass =)

Lenke til kommentar
Nei, jeg har en priest fra før. Jeg har ikke mye lyst til å respecce til en ny healer i chainmail. Og, joda, jeg vet at NS også påvirker CL, LB og CH også.

 

Så, fortell. Hvorfor vil ikke jeg savne talenter som 2h, TS og Flurry når jeg grinder for meg selv, eller PvP-er?

5230577[/snapback]

 

Det er vel ingen som tvinger deg til å ikke ta enchancement selv om du legger 21 poeng i restoration? Elementaltreet bør man holde seg unna, spør du meg.

Lenke til kommentar
Det er masse nice 2h-våpen rundt 40.. men jeg får aldri tak i Ravager >< har tatt SM så mange ganger nå. Ravager og Stormstrike <3

5230778[/snapback]

 

Du blir jævlig fort lei procen på Ravager, tro meg.

5230787[/snapback]

er ikke derfor jeg vil ha den da =) er pga speeden jeg vil ha den og utseende

Lenke til kommentar
Det er masse nice 2h-våpen rundt 40.. men jeg får aldri tak i Ravager >< har tatt SM så mange ganger nå. Ravager og Stormstrike <3

5230778[/snapback]

 

Du blir jævlig fort lei procen på Ravager, tro meg.

5230787[/snapback]

er ikke derfor jeg vil ha den da =) er pga speeden jeg vil ha den og utseende

5230810[/snapback]

 

Joda, det jeg mente er at du blir så lei av procen at du ikke orker å bruke den lenger, selv om den er aldri så bra. Slik var det i hvert fall med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...