Gå til innhold

Oppringt av hemmelig nr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefonselgere bruker jo som oftest skjult nummer. Skal du finne ut nummeret til noen -må- du politianmelde saken.

5224226[/snapback]

 

det kom en lov for ikke så lenge siden som sa at telefonselgere ikke lenger kunne bruke skjult nummer.

 

folk bruker som regel skjult nummer av en grunn...

 

eneste måten å få vite hvem det er må du anmelde oppringingen....

 

hvis cedkommende vil deg noe er det stor sansynlighet for at du blir ringte på nytt....

Lenke til kommentar

Senest i dag, da jeg sov, fikk jeg oppringning av et hemmelig/skjult nummer. Det hender at mamma har ringt fra sykehuset og det har vært skjult nummer (hvis hun ringer fra rommet sitt), så derfor tok jeg telefonen.

 

Det var fra Hjerte-greier som ville ha penger. De ville bare ha 2-300 kr av meg og jeg fikk hele tre uker å betale på. Hun spurte om dette var i orden. Nei, sa jeg. Hadde det vært nyrepasienter eller lignende, så hadde det vært noe, da min mor har vært igjennom en operasjon ang. nettopp det. Jo, men, hjertet var jo viktig det også, påstod hun. Jo, svarte jeg, men det er jo bare å jogge! Så sa jeg at jeg ikke ville/kunne og ikke var interessert, fordi hun bl.a hadde vekka meg. Hun bare la på...

 

*ah*, godt å få ut litt frustrasjon. :)

Lenke til kommentar

rigte telenor det kunne bekrefte at man må annmelde saken for og komme noe videre.

noe jeg vil gjøre da jeg syens det er ubehagalig og bli oppringt sporadisk kvald og natt

hvor er mine rettigheter i denne saken :hmm:

 

 

nå har jeg vert hos poletiet: det var som og møte en mur og snakke me dem

dama i disken ble sint i det øyeblikk jeg nemte hemmelig nr.og hun skal man si "keftet"

på meg fordi jeg hadde kommet til dem og sa at dette ikke var noen sak for poletiet osv

jeg lot henne "kjefte" ferdig og spurte så etter en skjema for og annmelde da ble hun litt rar..hentet skjema og forklarte meg i det hun gav meg det(jeg siterer) : at det var ikke noe vits for det kostet dem alt for mye og drive me slike typer annmeldeser og at de kom til og legge den der (hun pekte mot en open kurv på gulvet) og la til

"å lenge du ikke har blitt truet på livet eller noen har gjort noe fysisk skade er det ikke noe vi har tid til og gjøre noe med. (poletikammeret hamar)

 

jeg er uten ord... :cry:

Endret av usæl-gesæl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...