Gå til innhold

Hvor billig er det mulig å bygge en pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva med å printe siden ut på A3 ark? fargekopi og kanskje til og med ramme koster vel 2-300, men så får du nok rabatter siden du skal ha 9 stk.

 

ellers kan det være smart å gå for m-atx med innebygget cpu og nettverkskort. kjøp noen brikker med 256mb ram. en hd på 40gig hd holder i plenty. som kabinett kan du bruke hva som helst. brødbokser fra ikea for eksempel:)

 

edit: postet litt sent.

Endret av capy
Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker helt feil er det maks 10 skjermer som kan vises i windows, så et forslag ville jo være en maskin med 5 skjermkort...

 

edit: bare å finne et hk med plasser til 4 pci kort, og klappe inn (er det dualhead kort de kalles, de der man kan se på 2 skjermer fra? jaja, samma faen) passende pci kort, samt at man har et kort med plass til enten en eller to skjermer i hoved agp, eller pci-x porten.

Endret av meitemark
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Eneste problemet er at det ikke er noen webshopper som har sempron 2400 så du må kanskje opp i pris og kjøpe en raskere cpu webshoppene har inne

5220863[/snapback]

 

 

jo det er en webshop som har sempron 2400 inne det er multicom.

 

kan jo også kjøpe bare en cd leser og benytte den til og installere os på alle 9 maskinene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

skjønner meg ikke på de folka som sier han skal ta en pc som er kobla til 9 skjermer, hvis han sier han vil ha 9 pcer så la nå han for all del få det...

 

BTW: har oppdatert oppsettet litt, nå er det en cd rom der også :)

Lenke til kommentar

;)

skjønner meg ikke på de folka som sier han skal ta en pc som er kobla til 9 skjermer, hvis han sier han vil ha 9 pcer så la nå han for all del få det...

 

BTW: har oppdatert oppsettet litt, nå er det en cd rom der også :)

5222390[/snapback]

 

Deler fra flere webshops koster mye i porto, dessuten multicom har ikke den cpuèn på lager..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...