Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom tar seg opp igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som linja mi skal opp fra 4400/640 til 6000/640 til 498,- da. Rart det ikke ligger noen melding om det, men dette er jo de nye prisene som ligger på nettet.

 

Litt skuffet nå for jeg trodde de kom til å justere hastighetene opp på den linjen i tillegg til 50 lappen billigere. Tror jeg bestiller ADSL2 fra nextgentel istedet så slipper jeg å sitte å lure på når de skal oppgradere meg. Er bare litt nervøs for å bli kunde hos ngt :ermm:

Lenke til kommentar

Her er mailen jeg sendte til dem :

 

************************************************************************

Hei dere!

 

Jeg snakket med salgsavdelingen deres på telefon, etter jeg hadde vært på hjemmesiden til Bluecom og sett

at prisene har forandret seg. Jeg ble herfra bedt om å sende mail til dere angående saken.

 

Jeg har i dag Bluecom ADSL Privat 4400/640 og betaler 499,- pr. mnd. for dette. Etter den nye prislisten hos dere

ser jeg at jeg bare skal betale 449,- pr. mnd.

 

Ifølge han jeg snakket med på telefon var det ingen automatikk i dette og jeg var nødt til å sende mail på denne adressen for å få denne prisreduksjonen.

 

Vennligst gi meg tilbakemelding =)

************************************************************************

 

Er fortsatt ikke sikker på om de øker hastigheten eller senker prisen, men skal poste svaret fra dem her inne så snart jeg har fått det :)

Lenke til kommentar
Er fortsatt ikke sikker på om de øker hastigheten eller senker prisen, men skal poste svaret fra dem her inne så snart jeg har fått det  :)

5231743[/snapback]

Jeg har lest her, og ringt og snakket med dem selv. Sånn jeg forsto det så kan man velge selv. Jeg fikk beskjed om å sende mail til [email protected] og si hva jeg ville ha. Så om man vil ha samme hastighet men betale mindre så sier man ifra om det, eller hvis man vil ha raskere nettlinje for samme pris som man betaler nå så sier man det. I og med at de ikke gjør noe uten at du selv sier ifra så bestemmer du selv hva du vil ha. Det er jo det samme som om du skulle ha forandret hastighet på internettlinja di hvilken som helst annen gang, det er du som bestemmer. De kan jo ikke tvinge deg til å ha en linje du ikke har lyst på.

Lenke til kommentar
Er det noen som har ADSL2+ fra Bluecom?  Hvilke hastigheter måler dere?

5231941[/snapback]

 

Jeg har 10000/1000 ..og måler ca 9850/880, eller rundt der på DinSide's Surfometer..

5231976[/snapback]

 

OK; takker for info. Lurte vel mest på om det var brutto eller netto uthastighet de oppgir. Trodde ADSL2+ kunne levere mere pulver ut (1200kbs?), men 880 er jo bedre enn de 545kbs jeg har pr dato...

Lenke til kommentar
Er fortsatt ikke sikker på om de øker hastigheten eller senker prisen, men skal poste svaret fra dem her inne så snart jeg har fått det  :)

5231743[/snapback]

Jeg har lest her, og ringt og snakket med dem selv. Sånn jeg forsto det så kan man velge selv. Jeg fikk beskjed om å sende mail til [email protected] og si hva jeg ville ha. Så om man vil ha samme hastighet men betale mindre så sier man ifra om det, eller hvis man vil ha raskere nettlinje for samme pris som man betaler nå så sier man det. I og med at de ikke gjør noe uten at du selv sier ifra så bestemmer du selv hva du vil ha. Det er jo det samme som om du skulle ha forandret hastighet på internettlinja di hvilken som helst annen gang, det er du som bestemmer. De kan jo ikke tvinge deg til å ha en linje du ikke har lyst på.

5231959[/snapback]

 

 

Jepp, fant ut dette jeg også etter hvert, men jeg mener Bluecom kunne sendt oss en informerende mail om dette slik at de som ikke vet om det, kunne få sjansen til å velge de også. Enig?

Lenke til kommentar

Orket ikke lese alle postene så jeg vet ikke om noen har spurt før.

 

Men hva med oss som binte abo. hos catch og ble ufrivelig flyttet til bluecom? Begynner og angre at jeg binte meg på catch, kommer vel til å sitte med 1500/448 for ekstremt masse penger i enda 6 måneder til (470,-) :cry: Det er lite for penga det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...