Gå til innhold

xbox 360 og bestilling av spill/tilbehør


Zl8

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kan noen svare meg på om ms har satt "release" på tilbehør/spill til 2. desember også?

 

Jeg mener, satser på at min lokale elkjop hooker meg opp med 360'n, men de hadde ikke bestilt noe annet utstyr eller noe som helst. Så derfor lurer jeg på om noen vet om butikker/nettbutikker sender/selger spill/tilbehør før den 2. desember, eller om det er full skjæring hos alle?

 

Sitter i verste fall 2. desember med en 360 uten mulighet til å gjøre annet enn å stappe inn et av mine gamle xbox-spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt trådløst nettverk til xbox 360 hos pcutstyr.no

 

De har på lager nå.

 

 

 

 

 

Hei,

 

Kan noen svare meg på om ms har satt "release" på tilbehør/spill til 2. desember også?

 

Jeg mener, satser på at min lokale elkjop hooker meg opp med 360'n, men de hadde ikke bestilt noe annet utstyr eller noe som helst. Så derfor lurer jeg på om noen vet om butikker/nettbutikker sender/selger spill/tilbehør før den 2. desember, eller om det er full skjæring hos alle?

 

Sitter i verste fall 2. desember med en 360 uten mulighet til å gjøre annet enn å stappe inn et av mine gamle xbox-spill.

5219694[/snapback]

Lenke til kommentar
Tilbehør og spill skal vel komme samme dagen som Xbox 360 om ikke før?

Er værtfall annonsert i annonse avisen til elkjøp at spill og tilbehør også kan kjøpes.

5219747[/snapback]

 

Jeg bestilte meg laddekittet til kontrollen og noen kabler, alt offisielt utstyr fra ms, fra mpx. Dette får jeg ikke før rundt den 10. Des. Når jeg bestilte stod der ubekreftet 2. desember. Men spill tror jeg ikke blir noe problem å få med seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...