Gå til innhold

Ny logo og nytt design


Anbefalte innlegg

Jepp jepp, da har jeg jobbet litt med nytt design for hjemmesiden min. Har gått for noe simpelt (kanskje for simpelt), men hovedpoenget med det er å få frem arbeidene mine uten for mye mas. Men jeg føler likevel at det trenger noe mer, og det er her jeg sitter fast... Så hvis dere kunne gitt litt kritikk på designet, og også forslag til noe mer jeg kunne hatt med, hadde det vært strålende :)

 

Forside

 

Portefølje

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg syns at selve menyen ble for liten...

At ikke "latest work" skulle vært der,men en annen plass

menyen ble gjømt liksom

den ble gjømt av de store overskriftene "BEYOND SANITY DESIGNS" og "LATEST WORK"

men d er vel arbeidet ditt som du vil ha fram,så kanskje d er lurt likavel

bra bruk av tyopgrafi! :) og fint,stilig side

Endret av l0l89
Lenke til kommentar

Beklager Jesper, men jeg tror nok at du kan bedre enn dette.

  • Rammene minner for mye om noe Per på 12 år nedi gaten kunne ha slengt sammen i PS ved å utforske de kule funksjonene i en 5 minutter eller så. Uten rammene er det egentlig temmelig lite igjen, så hele designet faller hovedsaklig sammen her.
  • Menyen drukner i store overskrifter, og ser egentlig litt malplassert ut der den i tillegg er midstilt. Midstilling kan være vel og bra, men her blir det feil i mine øyne.
  • Overskriftene er klemt sammen. Joda, det er fargeforskjeller mellom ordene, men vi som snakker så mye om tilgjengelighet for alle husker også på de fargeblinde :) Dessuten ser det også for meg ut som en noe lite gjennomtenkt løsning. Greit nok å bruke det i logoer, men her blir det feil.
  • Vet ikke helt hvordan du har tenkt å gjennomføre rammen på bildet i porteføljen, men det mest naturlige er vel å sette den på i PS, noe som jo igjen sørger for at du får en skrekkelig jobb neste gang du vil endre design. Jeg har vært der :wee:

Så beklager, men dette var ikke godt nok for noe som skal representere deg og ditt arbeid. Alt i alt får jeg litt sånn neonskilt-følelse over det hele, noe som neppe er positivt.

Lenke til kommentar

Bare jeg som likte den?

 

Selvom det kanskje er enkelt å kaste sammen i PS så trenger det vel ikke være stygt? Syns dog bildene under "latest works" virket som annonser / reklame, fikk liksom en slags bad feeling med de. =S

 

Jobb litt mer med den så tror jeg den kan bli fin, skal være midtstilt regner jeg med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...