Gå til innhold

Diablo 2, Ground Control 2, Starcraft.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hvilket spill er best? på offline modusen på alle spillene synest jeg til nå at diablo 2 er kjekkest og spille men har ingen og spille med online :cry: .

Starcraft er greit nokk men har heller ikke prøvd det på internett:-)

HVILKET SPILL AV DISSE SYNEST DERE ER BEST OG HVORFOR??

Bør jeg kjøpe Diablo 2 expansion pack? hva er så mye bedre med den?

Endret av lu2saa08
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er mange millioner som fortsatt spiller Diablo 2 online, så å finne folk er vel ikke noe problem akkurat :) Det er bare å tørre å logge inn på battlenet og henge litt i lobbyen og følge med på chatten (det er som IRC cirka).

Sånn jeg har skjønt det spiller man gjennom singleplayer-kapitlene, bare med et party av flere ordentlige folk. Bossene dropper spesiell loot du ikke får i singleplayer.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)
Det er mange millioner som fortsatt spiller Diablo 2 online, så å finne folk er vel ikke noe problem akkurat :) Det er bare å tørre å logge inn på battlenet og henge litt i lobbyen og følge med på chatten (det er som IRC cirka).

Sånn jeg har skjønt det spiller man gjennom singleplayer-kapitlene, bare med et party av flere ordentlige folk. Bossene dropper spesiell loot du ikke får i singleplayer.

5218537[/snapback]

ok kult :D skal prøve i mårra tror jeg.

Er det noen som har komt igjennom diablo 2 og vett sånt cirka hvor lang ti det tar og komme igjennom det?

Endret av lu2saa08
Skrevet

kor lang tid det tar er jo helt opp til deg..det kan ta fra laaaaang tid til relativt kjapp..enkelte quests er av og til litt tricky å finne..spes på ACT3..bruker vel 3-4 dager med spilling og enda litt til for å runde spillet første gangen..går alltids an å rushe gjennom spillet

Skrevet

Det som tar lengst tid er ofte å finne de spesifikke stedene man skal utføre quests på. Særlig i de senere kapitlene, når kartene er EKSTREMT store.

Act III er nevnt, jeg lette i 2 dager etter en spesiell dungeon (Flayer Dungeon), traska rundt og rundt i den enorme skogen, også viste det seg at det var en liiiten flik av kartet jeg ikke hadde utforsket, og der var den selvsagt.

Skrevet

StarCraft er helt klart et genialt spill.. alltid folk å spille mot på B.net..

er faktisk det eneste spillet som jeg har spillt sammenhengende siden det kom ut.. Og siden det kom ut 98 så begynner det å bli en del år med starcraft nå! Fortsatt like gøy!

Skrevet

Jeg stemmer på Diablo 2 :) Men merk: D2 på internett er STERKT avhengighetsskapende :p Jeg drev mye med det før, men har revet meg løs nå hehe.

Skrevet
Jeg stemmer på Diablo 2 :) Men merk: D2 på internett er STERKT avhengighetsskapende :p Jeg drev mye med det før, men har revet meg løs nå hehe.

5222583[/snapback]

River meg løs, men vender alltid tilbake. Sterkt at Blizzard stadig utvikler spillet sånn smått. :cool:

Skrevet

Starcraft synes rett og slett er dritkjedelig.

Ground Control 2 har jeg ikke prøvd.

Diablo 2 derimot, er et av mine favorittspill. Jeg har brukt, bokstavelig talt, tusenvis av timer med det spillet.

Skrevet

for å adde friends skriver du i chatten:

/f a <insert friend's name here>

noen flere kommandoer:

/away (setter statusen til away)

/f r <navn> (fjern en venn)

/f l (list opp alle vennene dine og sjekk hvem som er online

/time (vis tiden til serveren)

Skrevet
for å adde friends skriver du i chatten:

/f a <insert friend's name here>

noen flere kommandoer:

/away (setter statusen til away)

/f r <navn> (fjern en venn)

/f l (list opp alle vennene dine og sjekk hvem som er online

/time (vis tiden til serveren)

5222921[/snapback]

kult spiller du online??

Skrevet

Expansionen til diablo 2 er den viktig eller bra og ha? hva er forkjellen? er det bedre grafikk? vet noen om en channell på diablo2 som det er bare norske på??

Skrevet (endret)
Expansionen til diablo 2 er den viktig eller bra og ha? hva er forkjellen? er det bedre grafikk? vet noen om en channell på diablo2 som det er bare norske på??

5223461[/snapback]

Diablo 2: Lord of Destruction er veldig viktig, siden det er den flest folk spiller. Diablo 2 uten expansion kalles gjerne D2 Classic, mens expansion kalles LoD.

Du er velkommen til #Diablo2.no @ Quakenet. :)

Forskjellen mellom D2 og LoD er stor. I LoD er det bl.a. en hel ny Act, runer, jewels, 2 nye classes (Assasin og Druid) og mange nye items. Anbefaler sterkt at du kjøper LoD.

@headcleaver: Diablo 2 er det beste, eod.

Endret av Rippo
Skrevet

Jeg har slyttet å spille Diablo2 , men den er veldig bra. Hvis jeg ikke husker feil så er det bedre grafikk på LoD også. Eller den støttet høyere oppløsning. (kan hende jeg tar feil).

Men husket at jeg ble så glad da Expansion kom for da kunne jeg kjøre opp oppløsningen :)

Diablo 2 og Starcraft kan nesten ikke sammenlignes, begge er veldig bra spill, men fra 2 forskjellige verden... eller rettere sagt genre. RPG og RTS.

Skrevet (endret)

Diablo 2 LoD er et genialt online spill :cool:

Avhenighet's skapende? Ja, men alikevel. Det er ikke så kjekt i begynnelsen, i de første 30 lvl'ene, men så blir det kjekkere etterhvert som man begynner å kicke ass'en til diverse monstre :cool:

Spilte endel før, men nå tror jeg accounten min har blitt slettet... Hadde masse god stash, men det er vel borte nå.

Si ifra hvis du begynner å spille, så kan vi spille sammen?

Endret av g@bb@

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...