Gå til innhold

Hva ønsker du i julekalderne fra nettbutikkene?


Anbefalte innlegg

Hvis ikke dette strider alt for mye imot retningslinjene, så lager jeg en tråd hvor folk kan poste og mase over hva de vil ha som tilbud i julekalenderne til nettbutikker for hver dag i Desember.

 

Selv så ønsker jeg masse billige mp3spillere! Slik at jeg får gitt vekk til de som alltid skal låne mine! :p

 

Har heller ingenting imot en 400gb harddisk da! :whistle:

 

Nå vet ikke jeg helt hvordan vi skal få orden i alle ønskene som muligens vil komme. Men jeg kan alltids telle, eller så har vi vote da!

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja et oppriktig ønske om en god jul og en oppfordring til ikke å bli med på det hysteriske kjøpepresset som er nå, det hadde vært noe det  :hmm:

5217858[/snapback]

 

Hah, f*** that shit! For å halvsitere Trond Sollied: "Uten kjøpepress kan ikke en konsument leve!" Vive le capitalisme! ;)

 

Edit: Kapitalismen er vel hankjønnsbetegnet

Endret av Carbonite
Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg fred på jorden, hvis det er noen nettbutikk som selger det :mrgreen:

Ellers hadde en sata harddisk vært fint. Og det beste AGP skjermkortet som er å oppdrive. Men med generelt fattige venner og familie så ser det dårlig ut. De siste 8 julene har jeg fått 7 pakker tilsammen. For det meste boxere og sokker. :xmas:

Lenke til kommentar

1. Ein pakke med WiFi Ruter samt PCMCIA WiFi Adapter ( ikkje topcom greir ... Få LinkSys eller DLink ) :thumbup:

2. Pakke med Coolmaster Stacker Kabinett & støysvak 500W + PSU ! :dribble:

3. USB Harddisk er ikkje å forakte.

4. Kronen på verket hadde jo vært ein rask LCD skjerm på 19" :D kanskje noko for luke 24 :innocent:

5. Noko "uber" minne DDR2 med 2 stk Brikker = 1GB eller 2GB :w00t:

6. Ein "litt" stor UPS har vært på ønskelista lenge ! :blush:

7. Nytt HK for AMD x2 ! :w00t:

8. Nytt HK så må ein ha ny CPU alså AMD x2 CPU :yes:

 

9. Å JA HEHE " Xbox 360 " :thumbup::w00t: JAJA veit det blir levering i Januar

Endret av KickF
Lenke til kommentar

Um, skal ha meg et agp kort til rundt 2000,, så det hadde vært greit hvis de hadde slengt ut noe bra tilbud i den prisklassen :)

 

Ellers,, um,,,, hd'er kan en jo ikke få nok av :p gjerne eksterne.

 

Ellers så må jeg ha et nytt socket A hovedkort til mamma,, så de kan de gjerne selge ut for 100 kr eller no.... :)

 

Edit: og ja, sånn dedikert xfi music lydkort, begynner å bli lei mitt onboard.. synes det fremdeles er litt dyrt..

 

jepp......

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar
5. Noko "uber" minne DDR2 med 2 stk Brikker = 1GB eller 2GB  :w00t:

 

7. Nytt HK for AMD x2 ! :w00t:

8. Nytt HK så må ein ha ny CPU alså AMD x2 CPU  :yes:

 

5218383[/snapback]

De der hadde jeg ikke hatt noe imot hvis minnet er på 2GB, og gjerne en PSU med passelig kraft, selv om det kan jeg skaffe på andre måter.

 

Forsten hvis jeg går på det der må jeg nok ha et PCI-e skjermkort også, huff det kan gå en del penger i jula...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...