rønning Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Når jeg bruker BitTorrent kommer jeg aldri opp i den nedlastingshastigheten som nettet mitt er kapabelt til..har 1mbit linje, man når jeg bruker BitTorrent står det veldig ofte bare og laster ned på 10kb/s noen som vet hva problemet kan være?
Marti Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) Bruker du ruter? I så fall, har du forwardet porter i ruteren? For å gjøre det enklere for deg selv; bytt til BitComet. edit: skivelief Endret 26. november 2005 av Marti
Tordenflesk Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Åpne prter, og begrens opplastnigshastigheten din til 5-10 KB/s under din max. opplastningshastighet.
rønning Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Er det samme med BitComet...Men hvordan åpner jeg porter på ruteren da? Har en d-Link trådløsrouter
Gjest medlem-16183 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) Det er simpelt, du må sikkert lese manualen som fulgte med, eller søke litt i poster rundt om på forumet, vedder på at ikke bare du har den ruteren. EDIT: jeg må start meny - telnet 10.0.0.1 for å få kontakt med MIN ruter, er ikke sikker på om det er sånn din fungerer, skal stå i manualen og ligge under kapittel, NAT husk å sette opp så du har valgt både UPD/TCP og valgt et port nummer som har 4 siffer, kanskje noen med samme ruter kan hjelpe deg litt mere en jeg kan. Endret 26. november 2005 av medlem-16183
Tordenflesk Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Men hvordan åpner jeg porter på ruteren da? Har en d-Link trådløsrouter 5211519[/snapback] Sjekk på portforward.com
rønning Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Har mekket det meste nå, men når jeg komer inn på listen over virtual servers, så er ikke den jeg satt opp enable...uansett hvor mange ganger jeg går inn for å redigere og trykker på enable, så står den som disabled når jeg lagrer..noen som har kjennskap til dette? har en D-link 624 router
rønning Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Ja..gjorde sånn jeg også, men når jeg lagret det, ville den ikke lagres "enabled"...men plutselig så ville den funke her nå, vet ikke hva som gjorde at den pluteslig ble medgjørlig jeg..men takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå