Gå til innhold

Problem med nedlastingshastighet

rønning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg bruker BitTorrent kommer jeg aldri opp i den nedlastingshastigheten som nettet mitt er kapabelt til..har 1mbit linje, man når jeg bruker BitTorrent står det veldig ofte bare og laster ned på 10kb/s

noen som vet hva problemet kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruker du ruter? I så fall, har du forwardet porter i ruteren? For å gjøre det enklere for deg selv; bytt til BitComet.

edit: skivelief

Endret av Marti
Gjest medlem-16183
Skrevet (endret)

Det er simpelt, du må sikkert lese manualen som fulgte med, eller søke litt i poster rundt om på forumet, vedder på at ikke bare du har den ruteren.

EDIT: jeg må start meny - telnet 10.0.0.1 for å få kontakt med MIN ruter, er ikke sikker på om det er sånn din fungerer, skal stå i manualen og ligge under kapittel, NAT

husk å sette opp så du har valgt både UPD/TCP og valgt et port nummer som har 4 siffer, kanskje noen med samme ruter kan hjelpe deg litt mere en jeg kan.

Endret av medlem-16183
Skrevet

Har mekket det meste nå, men når jeg komer inn på listen over virtual servers, så er ikke den jeg satt opp enable...uansett hvor mange ganger jeg går inn for å redigere og trykker på enable, så står den som disabled når jeg lagrer..noen som har kjennskap til dette? har en D-link 624 router

Skrevet

Ja..gjorde sånn jeg også, men når jeg lagret det, ville den ikke lagres "enabled"...men plutselig så ville den funke her nå, vet ikke hva som gjorde at den pluteslig ble medgjørlig jeg..men takk for hjelpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...