Gå til innhold

Problemer med innlegg++


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ser ut som det er litt problemer med forumet idag. Sliter med at når jeg skriver innlegg og sender disse så ender jeg opp med en blank side med adressen www.diskusjon.no/index.php?. Jeg har en mistanke om at dette kan være årsaken til at det har vært i overkant mange dobbeltposter idag.

 

I tillegg kan jeg nevne at det enkelte ganger blir problemer med å se at tråden er "oppdatert" (altså jeg har skrevet siste post i en tråd) under Mine innlegg. I den sammenheng kan jeg også nevne at jeg har hørt andre slite med å i det hele tatt få lagt inn innlegg - de bare forsvinner slik at de må skrive innlegget på nytt.

 

Håper dere finner utav det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, mange blanke sider i dag.

Som Joakim sier, man behøver ikke skrive innlegget på nytt.

Man bare skriver innlegget - trykker på "Legg til svar", hvis du får blank side, så bare oppdaterer du siden, helt til du kommer til tråden, så er innlegget ditt der. :)

Endret av Agressive
Lenke til kommentar

Samme greiene her folkens! LINK

Se på bildene

 

 

Som dere ser, står det bare i kategorioversikten og i selve tråden at cun har svart, men ikke i selve emneoversikten.. Håper dere får rettet opp dette. Merket det i morges selv, men tenkte ikke så mye over det da.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Ja, mange blanke sider i dag.

Som Joakim sier, man behøver ikke skrive innlegget på nytt.

Man bare skriver innlegget - trykker på "Legg til svar", hvis du får blank side, så bare oppdaterer du siden, helt til du kommer til tråden, så er innlegget ditt der. :)

5205531[/snapback]

 

Innlegget er der ja men to ganger. Siden browseren kjører "legg til innhold" funksjonen to ganger.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5205739

Lenke til kommentar

apedoktor posta dette i en annen tråd.

 

Først, det er ikke et problem relatert til linjekapasitet. Vi har hatt tekniske problemer med boksen som kjører Apache for forumet, og vi har derfor tatt i bruk en av våre "reserve"-servere for å hjelpe til med å balansere lasten. Dette skal hjelpe på slik at dere slipper å få så mange whitescreens.

5205898[/snapback]

Der har vi muligens noe av årsaken, men det ser ikke ut til å ha hatt full effekt enda. Får fortsatt masse whitescreens :)

Lenke til kommentar

Haha...

 

Har også fått et annet nytt problem i dag. Får stadig vekk slike linker i "Mine innlegg" siden.

 

From: Den überstore Kjærlighets tråden

From Topic ID: 472499

 

Det kommer opp som en egen tråd, men når jeg trykker på den så står det at innholdet er fjernet. Irriterende fordi det skaper uoversiktlighet.

Lenke til kommentar
Haha...

 

Har også fått et annet nytt problem i dag. Får stadig vekk slike linker i "Mine innlegg" siden.

 

From: Den überstore Kjærlighets tråden

From Topic ID: 472499

 

Det kommer opp som en egen tråd, men når jeg trykker på den så står det at innholdet er fjernet. Irriterende fordi det skaper uoversiktlighet.

5206302[/snapback]

 

Ja, får sånne jeg også, utrolig irriterende.

Skaper uoversiktlighet. :hrm:

Lenke til kommentar
Haha...

 

Har også fått et annet nytt problem i dag. Får stadig vekk slike linker i "Mine innlegg" siden.

 

From: Den überstore Kjærlighets tråden

From Topic ID: 472499

 

Det kommer opp som en egen tråd, men når jeg trykker på den så står det at innholdet er fjernet. Irriterende fordi det skaper uoversiktlighet.

5206302[/snapback]

 

Ja, får sånne jeg også, utrolig irriterende.

Skaper uoversiktlighet. :hrm:

5206310[/snapback]

 

 

Det betyr vel at et av dine innlegg er fjernet av en moderator?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...