user156890 Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Jeg har spillt AB så mange ganger nå at feilprosenten ikke er til å ta feil av, horde vinner mye mer på min server noe som rett og slett skyldes at de jeg spiller med er tjukke i nøtta og dårlig i PVP. Jeg har spillt så mye at jeg ser de samme folkene om og om igjen gjør samme feilene og ikke lytter... Prøver å plukke ut de som er aktiv i raid chatten slik at jeg en vakker dag kan lage en fixed runde med folk med skills! Problemet er at det ikke ofte jeg finner slike folk, de fleste sier ikke en dritt og springer BS... Skal sitte i hele natt og spille og vedder morami på at vi ikke kommer til å vinne mer en 1 gang!
stoltz Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Det er ikkje skills i wow. 5204289[/snapback] /lol
StarGazer Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Det er ikkje skills i wow. 5204289[/snapback] /lol 5206813[/snapback] Det er ihvertfall lite skills involvert i pvp. Fleste klasser har vel rundt en 4 trykks kombo som de bruker til mostanderen er død. Kan du trykke 1-4 så har du det som trengs liksom. Noen klasser har en eller to taktiske spells som silence og disarm men ellers er det lite av det. Du trenger mer skills for å drepe noen i BF2 feks, der må du faktisk holde siktet ditt over personen du skal ta. I WoW er det gear som er konge. Så kommer stein, saks og papir. Så hvor mye flaks du har med crits. Til slutt kommer det lille av skills du kan ha. Ellers så knuste vi horde i AV igår natt, tok bare litt over en time og. At horde har de mest hardcore spillerene er bare en myte og. Tipper dere har en haug med wtflol wannabe undead rogues, akkurat som vi har NE rogues.
user156890 Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Hahaahah, joa Stargazer... Du sier noe der... Klart at antall crits du får osv er avgjørende for en kamp men WoW handler i stor grad om skills og kunskap. Gidder ikke engang å diskutere det for det er ikke noe å diskutere, hvis du ikke merker forskjell på om du spiller mot en skilled spiller eller ikke så har ikke du mye peiling...
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) Det eneste som kan nevnes er at Hordesiden ser ut til å tiltrekke seg spesielle Die-hard-RPG'ere som liker å være annerledes. Disse har gjerne spilt online rollespill siden dem fikk nett-tilkobling en gang på midten av nittitallet. Dette gjør igjen at disse personene self er dyktige, som igjen fører til at Horde vinner. Og pga die-hard-RPG metalitet så organiserer dem seg fort med et par tastetrykk..... 5205253[/snapback] Ja, og Alliance tiltrekker seg bøttevis med hormonsprengte unger som har 300/300 i "Kle av female nelf hunter og danse i IF". Det tar virkelig ikke mye tid å organisere noe. Jeg bruker to addons, BGInvite (sender ut invitasjon til alle på ditt lag, konverterer til raid automatisk, og inviterer automatisk folk som kommer inn et par minutter senere), samt IGuard (binder et par ting til diverse knapper, har dem på numpad 0-5.. trykk på 1-5, så sier du fra i raid at "1-5+ enemy/enemies incoming to (stedet legges inn automatisk), please help". Trykk på 0, og du sier i raid at "(sted) is safe"). Med disse to får man et raid opp uten noe problem, gir kjappe ordre ("gruppe 1 og 2 til lm, gruppe 3 til bs, gruppe 2 assisterer 3 om ekle allies fokuserer på bs" .. disse ordrene kan man gjerne lage en macro til, siden strategien funker, og gruppen fungerer best når en person tar kontroll), og å informere raid om hva som skjer, er bare et tastetrykk unna. Forsvar er også utrolig viktig. Tidligere var jeg mye ute blandt møljekampene, nå holder jeg meg veldig mye i blacksmith og forsvarer den. Samspill og oppmuntring hjelper også. Blir du buffet, takk den/de som gjorde det. Blir du healet i en kamp, send en whisper med "nice healing" (eller "good try" om dere døde). Healers får nok pepper fra før, og det er ikke så gøy å være support i BG. Snur kampen fra godt til dårlig, gjør noe med det istedenfor komme med "OMFG NOOBS!!". Går det andre veien, hiv ut en "good job" i /raid. Endret 26. november 2005 av psilocybe
Lacim Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Du spiller med dårlige folk. F.eks i går vant jeg alle games, lvl60. 100k honor.
dnthalhuk Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Gear > Skill > Class :> Selvom du suger kan du slå utrolig mange green/blue bare du har epic gear.
Thomas J.L Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Ehh, vi slår ofte folk med epics i AB. Eneste vi pleier å slite med er Inner Sanctum (tapte 2000/1910) , ellers slår vi Sin, Element og Random. De fleste i guilden er rank 9 og oppover da, men de eier oss fremdeles vist vi ikke bruker taktikker Vi har ikke sjans 1vs1. Så det er nok ikke gear som er alt, Taktikker -> samspill -> class -> gear
stoltz Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Gear har mye å si for melee classes - for casters har gear latterlig lite å si, ja selvfølgelig får du mer mana og sånt, men det er fortsatt melee classer som drar mest nytte av bra gear...
Thomas J.L Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Vist du bruker teamspeak så er det lett å få de sheepet før de gjør noe. så bryter vi sheepen en etter en Var i bg her om dagen med en random gruppe, det funka rett å slett ikke. En rogue med thunderfuy og en warrior tok flagget alene, mens resten av laget sat å campet flagget. Random grupper suger, ikke tenk over det engang
Arve Systad Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Er ufattelig lei av "Alliance suger, horde ruler". Kvifor? Jo fordi: 1. Varierer fra server til server. 2. Er masse idioti på horde, like masse som hos alliance. 3. Som regel er det kun organiserte grupper som er gode uansett, og da spiller det lita rolle om dei er horde eller alliance. Random mot Random blir en rar og uorganisert fight uansett...
Khalifen Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Det mest utrolige skjedde på WSG 10-19 idag på AD... Vi hadde....... Samarbeid! I en random gruppe! Kampen tok nesten en time, men vi vant 3-1! En rettferdig og vanskelig kamp, men det siste løpet jeg hadde var utrolig. Jeg (rogue) tok den 100% speed tingen, løp rett inn i 5-6 folk som vakta flagget, og når speeden var ferdig så tok jeg sprint. Jeg løp ut, og fikk følge av alle hordsa, blei charga, fikk hamstring og Earthbind Totem samtidig som en priest løp rundt og rogues backstabbe, men jeg ble heala hele tida av en prest og en druid. Det var noe av det kuleste jeg har opplevd i noen BG, men det største var at vi var... Alliance!
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Pf, det er ikke første April ennå. Snart forteller du vel at det er jenter som spiller WoW også.
Khalifen Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Faktisk så spiller/spilte det ei som var nærmere 40 (tror jeg) i guildet vårt
Arve Systad Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Faktisk så spiller/spilte det ei som var nærmere 40 (tror jeg) i guildet vårt 5212382[/snapback] Vi har fleire level 60 jenter
user156890 Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Er ufattelig lei av "Alliance suger, horde ruler". Kvifor? Jo fordi: 1. Varierer fra server til server. 2. Er masse idioti på horde, like masse som hos alliance. 3. Som regel er det kun organiserte grupper som er gode uansett, og da spiller det lita rolle om dei er horde eller alliance. Random mot Random blir en rar og uorganisert fight uansett... 5212111[/snapback] Ja det er klart jeg hadde ikke reagert slik om det hadde vært at jeg tapte en kamp... Men her snakker vi om 52 tap på rad denne uken, ja jeg har telt dem. Og ikke en enseste kamp har vi vunnet imellom de kampene, statistikken er ganske klar da... VI BLIR EID!
Lacim Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Du bør også tenke over; hvilke klasser er imba på lowlvl? Alt i alt kan det oppsummeres til hvilke klasser som er gear dependant og hvilke som ikke er det. Mage er et eksempel på en klasse som ikke er spesielt gear dependant, sammenliknet med f.eks en warrior.
StorPeder Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det må være noe med alliancc vs horde, da... Noen ganger jeg har vært i wsg (20-29, 30-39 og 40-49) har ikke alle vært i samme raidgruppe engang. gjerne 3-4 forskjellige parties. Allikevel vant vi alltid. Dette var enten på Skullcrusher eller Balnazzar. Og motsatt på Silvermoon som alliance. "God" organisering og samarbeid og gjenommsnittlig høyere lvl enn hordene, allikevel tapte vi som oftest... Problemet er at det ofte er 1 eller 2 som ødelegger for mange! Som f.eks hvis de 2 som er i forsvar ikke klarer å si i raidchat hvilken vei flagstjelerne har tatt. Eller folk som bruker kun /s eller /p ...
Khalifen Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Faktisk så spiller/spilte det ei som var nærmere 40 (tror jeg) i guildet vårt 5212382[/snapback] Vi har fleire level 60 jenter 5212561[/snapback] Med 40 så mener jeg RL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå