Gå til innhold

Xbox 360 demokiosker


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Du får den til den prisen om du er heldig å får en maskin av første ladning....den prisen kommer til å oppjusteres rimelig fort.

5211892[/snapback]

 

den prisen blir gitt.

husker dere som forhåndsbestilte at nettbutikken sa at prisen som var oppgitt (veiledende) skulle justeres? har det skjedd eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får den til den prisen om du er heldig å får en maskin av første ladning....den prisen kommer til å oppjusteres rimelig fort.

5211892[/snapback]

 

den prisen blir gitt.

husker dere som forhåndsbestilte at nettbutikken sa at prisen som var oppgitt (veiledende) skulle justeres? har det skjedd eller?

5213981[/snapback]

 

Hehe, tror nok du tar feil ang Xbox360. Elkjøp selger maskinene med tap for å dra inn kunder. Dette blir nok et stunt dem gjør nå i desember med dem første ladningene.

Lenke til kommentar
Er det bekreftet at demoene er 90% ferdige og uten antialias? Kan noen bekrefte dette? I såfall... hva i allverden. Hvorfor gi ut en demo som er 90% ferdig?

5216156[/snapback]

De fleste som har prøvd både demo- og fullversjonene sier ihvertfall at fullversjonene ser bedre ut.

 

Alternativet var vel enten ingen demoer eller 90% ferdige demoer antar jeg siden demokioskene ble distribuert lenge før det andre - de blir sikkert skiftet ut med nye versjoner/andre demoer om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Du får den til den prisen om du er heldig å får en maskin av første ladning....den prisen kommer til å oppjusteres rimelig fort.

5211892[/snapback]

 

den prisen blir gitt.

husker dere som forhåndsbestilte at nettbutikken sa at prisen som var oppgitt (veiledende) skulle justeres? har det skjedd eller?

5213981[/snapback]

 

Hehe, tror nok du tar feil ang Xbox360. Elkjøp selger maskinene med tap for å dra inn kunder. Dette blir nok et stunt dem gjør nå i desember med dem første ladningene.

5216163[/snapback]

 

Akkurat som de gjor med Gameboy DS

Lenke til kommentar
Elkjøp i Larvik har en, jeg testet såvidt Kameo der i stad. Førsteinntrykket var ikke veldig imponerende, grafikken kunne trengt en god del mer anti-aliasing. Men skal ikke si altfor mye, prøvde kun i et par minutter.

5203100[/snapback]

 

Jeg er veldig enig i at det er et vesentlig aliasing-problem med demo-kioskene. Men det er viktig å huske på at anti-aliasing IKKE ER IMPLEMENTERT i noen av demoene.

Så selv om det ser sweet ut nå, kommer det til å se vesentlig mye bedre ut hjemme i stua.. :thumbup:

5207881[/snapback]

 

Har selv prøvd 360 på demo-kiosk. Er det ikke de ferdige buildene som står i kioskene?! Tragisk av MS og fronte en ny konsoll, der førsteinntrykket viser spill uten den siste finpussen isåfall. Men selvfølgelig greit å vite at spillene vil fremstå desto mere pene i stua hjemme. Så lenge man har en HD-ready tv iallefall...

 

Er det ca 80/90% ferdige builder i kioskene, noen som vet? Eller mangler spillene kun AA kanskje...?

Lenke til kommentar

Har selv prøvd 360 på demo-kiosk. Er det ikke de ferdige buildene som står i kioskene?! Tragisk av MS og fronte en ny konsoll, der førsteinntrykket viser spill uten den siste finpussen isåfall. Men selvfølgelig greit å vite at spillene vil fremstå desto mere pene i stua hjemme. Så lenge man har en HD-ready tv iallefall...

 

Er det ca 80/90% ferdige builder i kioskene, noen som vet? Eller mangler spillene kun AA kanskje...?

5223357[/snapback]

 

 

Jeg er enig i at det virker rart å ha demoer som ikke er representative for sluttproduktet, men MS har sikkert sine grunner. Det tar vel unødig tid å lage nye builds til demokioskene kanskje..

Slik jeg har forstått det, er AA ikke "skrudd på" på noen av demoene. Usikker på hvorfor. Men jeg reagerte med en gang jeg så spillene på xbox360-kioskene. Altfor mye jaggies..

Lenke til kommentar

Angående COD2 og demokioskene med Samsung LCD skjerm.

 

Jeg var innom lefdal en tur igår, prøvde da litt av COD2 demoen igjen.

Så til min store overraskelse svakheter i bakgrunnsbildet på spillet! Fjellpartier o.l fremsto slørete og med en bølgende fremstilling. Om dere skjønner hva jeg mener...

Etter at jeg beskuet horisonten en stund, eller kom litt næmere, klarnet det opp og fremsto slik det (forhåpentligvis) skal være.

 

Er dette en demo feil, eller er det en slags oppdateringsvakhet generelt for LCD skjermene..??

Hårreisende opplevelse uansett! Fikk meg til å tenke på gamle pop ups!

 

Flere som har registrert det samme, eller har synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Angående COD2 og demokioskene med Samsung LCD skjerm.

 

Jeg var innom lefdal en tur igår, prøvde da litt av COD2 demoen igjen.

Så til min store overraskelse svakheter i bakgrunnsbildet på spillet! Fjellpartier o.l fremsto slørete og med en bølgende fremstilling. Om dere skjønner hva jeg mener...

Etter at jeg beskuet horisonten en stund, eller kom litt næmere, klarnet det opp og fremsto slik det (forhåpentligvis) skal være.

 

Er dette en demo feil, eller er det en slags oppdateringsvakhet generelt for LCD skjermene..??

Hårreisende opplevelse uansett! Fikk meg til å tenke på gamle pop ups!

 

Flere som har registrert det samme, eller har synspunkter på dette?

5230663[/snapback]

 

På COD demoen hvor du kjører bilen gjennom ørkenen mot slagmarken og bakgrunnen og fjellene er blurete og uklare tror jeg er meningen. I ørkenen er det jo varmt og når det er veldig varmt blir ofte ting sånn uklart hvis du ser "gjennom" varmen.. Så jeg tror ikke det er en grov feil :hmm:

Lenke til kommentar
Angående COD2 og demokioskene med Samsung LCD skjerm.

 

Jeg var innom lefdal en tur igår, prøvde da litt av COD2 demoen igjen.

Så til min store overraskelse svakheter i bakgrunnsbildet på spillet! Fjellpartier o.l fremsto slørete og med en bølgende fremstilling. Om dere skjønner hva jeg mener...

Etter at jeg beskuet horisonten en stund, eller kom litt næmere, klarnet det opp og fremsto slik det (forhåpentligvis) skal være.

 

Er dette en demo feil, eller er det en slags oppdateringsvakhet generelt for LCD skjermene..??

Hårreisende opplevelse uansett! Fikk meg til å tenke på gamle pop ups!

 

Flere som har registrert det samme, eller har synspunkter på dette?

5230663[/snapback]

 

På COD demoen hvor du kjører bilen gjennom ørkenen mot slagmarken og bakgrunnen og fjellene er blurete og uklare tror jeg er meningen. I ørkenen er det jo varmt og når det er veldig varmt blir ofte ting sånn uklart hvis du ser "gjennom" varmen.. Så jeg tror ikke det er en grov feil :hmm:

5234197[/snapback]

 

Hmmm....ja mulig det, men syns iallefall det var dårlig fremstilt isåfall.

Vi får se nærmere på fredag ;)

Lenke til kommentar

Gjorde det jeg egentlig ikke hadde tenkt til å gjøre- testet en 360 demokiosk i dag på Elkjøp Carl Berner.

 

Prøvde litt Kameo, og litt CoD2. Tja, hva skal jeg si.. Ble ikke direkte skuffa, men fikk vel senket forhåpningene ned litt på mer realistisk nivå. Og det var jo kanskje greit - før jeg får boksen i hus på fredag.

 

Grafikken virket bra den, men ble minnet på at dette er neste generasjon konsoll - og ikke neste generasjon PC. Har sett en del poster her på forumet om folk som ikke har vært så imponerte over 360'n, og det kan jo være at de forventet seg noe som ville blåse også de beste PC'ene over ende. Men disse demoene gjorde nok ikke det. Men det er et virkelig godt trinn opp fra dagens xbox. Og med det i bakhodet blir det nok et hyggelig gjenmøte med 360 når jeg får den selv hjem.

 

 

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...