Gå til innhold

Erfaringer med Dell Inspiron 630M?


thalsten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg er ihvertfall VELDIG fornøyd, bruker den jo ikke til 3d til det er jo GMA900 alt for svakt, men jeg er kjempefornøyd med skjerm og vekt og ytelse. Har du tenkt å kjøpe fikk jeg en 5% ekstra rabatt "kupong" per mail i dag. Just say it and youll have it ; )

 

Br

5207342[/snapback]

 

Nå har Dell kommet med et ok tilbud igjen, har du fortsatt denne kupongen? :innocent::)

Lenke til kommentar

Fikk akkurat min 630m levert fra Dell.

 

1.73Mhz, 512 minne og standard skjerm.

 

Skjermen synes jeg er bra - jeg har en Psdata 1557 og to 17" lcd skjermer her, ser ingen stor forskjell på de. Innsynsvinkelen er litt lav på 630 maskina.

 

Maskina har stått på i to timer nå på 1.73ghz - maskinen er såvidt lunken under, og jeg har enda ikke hørt vifta --- (kanskje den går, men jeg hører den ikke i kontormiljøet)

 

Maskinen virker VELDIG mye bedre enn min gamle 1557 som har sprekker overalg i chassiset.

Lenke til kommentar
EDIT:

Lurte på en ting til... er denne udugelig til å spille med?

5578954[/snapback]

 

Jeg lurte også på dette.

Jeg vurderer å kjøpe WB sin CL30 eller Zepto sin 2314 (går vel egentlig ut på det samme).

Hvordan er Dell sin 630M i forhold til disse. Tenker da spesielt på at CL30 har PCI Express Nvidia Geforce GO 6250TC 256MB skjermkort mens Dell sin har Intel® GMA 900TM integrert grafikk.

 

Jeg har hørt at integrert grafikk på bærbar ikke er noe særlig, men hvor "dårligt" er Intel® GMA 900TM egentlig?

Hvilke type spill vil den eventuelt kunne takle?

Lenke til kommentar
EDIT:

Lurte på en ting til... er denne udugelig til å spille med?

5578954[/snapback]

 

Jeg lurte også på dette.

Jeg vurderer å kjøpe WB sin CL30 eller Zepto sin 2314 (går vel egentlig ut på det samme).

Hvordan er Dell sin 630M i forhold til disse. Tenker da spesielt på at CL30 har PCI Express Nvidia Geforce GO 6250TC 256MB skjermkort mens Dell sin har Intel® GMA 900TM integrert grafikk.

 

Jeg har hørt at integrert grafikk på bærbar ikke er noe særlig, men hvor "dårligt" er Intel® GMA 900TM egentlig?

Hvilke type spill vil den eventuelt kunne takle?

5579782[/snapback]

Spill som ikke setter store 3d-krav. Intel GMA 900 er bra til 2D. SÅ hvis du tenker å spille nyere spill som sette krav til 3d så bør du ha dedikert kort. JEg har ikke så altfor stor greie på dette da jeg ikke har testet noen spill på min 630m.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...