Gå til innhold

sp3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øyyyh...express install ble jo bare på ca. 22 mb jo...!

 

Sikkert like greit å gå for denne, det er en smule forskjell på 5 timer(125 mb) kontra 50 minutter nedlastning...

 

Ingen teleleverandører har sett seg i stand til å levere bredbånd her enda. Blir sikkert Telenor først, men jeg er jammen ikke sikker på at jeg vil ha adsl fra dem :sad:...så ISDN blir vel tingen enda...også i dette tilfellet...

Lenke til kommentar

anbefaler uansett hvis du har mulighet mens du er opptatt med noe annet i noen timer å sette på nedlasting av hele servicepacken. Selv om det tar lang tid.

 

Da har du den til neste gang du skal reinstallere for eksempel. I tillegg kan du slipstreame sp3 inn i innstallasjonsfilene til 2000, slik at sp3 er ferdig innstallert når du innstallerer 2000 på nytt.

 

men det tar lang tid å hente, det er bakdelen.

 

bertie

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-30 20:00, bertie skrev:


I tillegg kan du slipstreame sp3 inn i innstallasjonsfilene til 2000, slik at sp3 er ferdig innstallert når du innstallerer 2000 på nytt.


men det tar lang tid å hente, det er bakdelen.


bertie


 

Dette hørtes interessant ut. Men jeg aner ikke hvordan man gjør dette!

 

Er det mulig å spørre fint om et lite tips? :grin:

Lenke til kommentar

-----------------------------------------------------

Da har du den til neste gang du skal reinstallere for eksempel. I tillegg kan du slipstreame sp3 inn i innstallasjonsfilene til 2000, slik at sp3 er ferdig innstallert når du innstallerer 2000 på nytt.

 

men det tar lang tid å hente, det er bakdelen.

 

bertie

-----------------------------------------------------

 

Slipstreame som i Andromeda? heh

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt problemet. De fleste tingene er på de samme plassene uansett hvilket språk windows'en er på. Har man begynt med en ting, for eksempel den engelske versjonen, blir det ofte helt latterlig å bruke den norske. Enkelte oversettelser kan virke mindre gjennomtenkt. Liker man å bruke norsk, og har et norsk OS, så bruk det da vel.

 

Syns det er greit med engelsk OS, da jeg har Office på engelsk, og de fleste andre programmer er på engelsk. Aldri likt å ha krysspråklige innstallasjoner...

 

bertie

Lenke til kommentar

Takk bertie :smile: Det var det jeg ville frem til jeg og at dette med å ha forskjellige språk på pcn sin. Dette her tok jo helt av uten det var noe "vondt ment" bak det ! Sorry folkens...:smile:

 

Ellers vil jeg bare si at å slipstreame sp3 funker veldig bra !

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-31 20:25, CFD skrev:

Jeg har win2k Norsk , men det er fordi jeg bare hadde w2k norsk , all den andre programVaren jeg har er på Engelsk.

(WinXP og w98 er feks på engelsk)



 

Foretrekker engelsk! Alle burde brukt engelsk så du kunne forstått opsyset uansett hvilke land man er i.

 

Alle burde snakke engelsk for den saks skyld også...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...