Gå til innhold

Hva syntes du om BF-finalen på nrk.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dignitas vant fortjent. Dei er ein bedre klan en oss.

 

Over til baserape. Strategisk er det ein utruleg fordel for det laget som utfører det, men imo er det ikkje slik spillet skal spilles. Kjedelig for publikumog kjedelig for laget som blir utsatt for det. Skjønner ikkje at folk blir imponert over han som skaut ned et heli som ikkje hadde letta engang. Men skal man vinne må man vera feige slik som dignitas er :)

 

GG på Daqing oilfields.

Lenke til kommentar
Over til baserape. Strategisk er det ein utruleg fordel for det laget som utfører det, men imo er det ikkje slik spillet skal spilles. Kjedelig for publikumog kjedelig for laget som blir utsatt for det. Skjønner ikkje at folk blir imponert over han som skaut ned et heli som ikkje hadde letta engang. Men skal man vinne må man vera feige slik som dignitas er :)

5197415[/snapback]

 

Unskyld meg, men du er drøy. Kaller de feige og rakker ned på spillere? Hvem tror du at du er? Hvis Dignitas' taktikk var så inmari god så hvorfor brukte ikke Catch den? Ville de ikke vinne?

 

 

Har en følelse at BF2 sliter med mye som de fleste andre online spill gjør - drittunger som ikke takler tap og som må skylde på lagg eller at det motstanderen gjør er ublansert.

 

 

Orker ikke legge meg mer inn i balanse-diskusjoner, men å oppfører dere kan dere vel? (Gjelder ikke bare Kjet!|^)

Lenke til kommentar
Over til baserape. Strategisk er det ein utruleg fordel for det laget som utfører det, men imo er det ikkje slik spillet skal spilles. Kjedelig for publikumog kjedelig for laget som blir utsatt for det. Skjønner ikkje at folk blir imponert over han som skaut ned et heli som ikkje hadde letta engang. Men skal man vinne må man vera feige slik som dignitas er :)

5197415[/snapback]

 

Unskyld meg, men du er drøy. Kaller de feige og rakker ned på spillere? Hvem tror du at du er? Hvis Dignitas' taktikk var så inmari god så hvorfor brukte ikke Catch den? Ville de ikke vinne?

 

Seier min subjektive meining. Catch sa på forhånd at det blei ikkje noko baserape fra våres side, dignitas kan gjere ka dei vil. Og som sagt det er taktisk men feigt og kjedelig. Vi ville såklart vinne. Dignitas ville sannsynligvis slått oss uansett om dei ikkje baserapet. Vi er fornøyde med innsatsen i cupen, og pengene hadde vi gitt til eit godt formål vis vi hadde vunnet. Servere, det som trengst og liknende har vi. ;)

 

Btw var det innlegget så provoserende for deg?

Lenke til kommentar
Det er ikke noe galt i å baserape så lenge reglene ikke sier annet. At dere i Catch hadde gitt pengene til et godt formål er ganske hyggelig det, men du sier også at dere ville vinne, og da er det uforstående at dere utelukket baseraping. Men det er bare min personlige mening, grattis med 2. plass ;)

5202458[/snapback]

 

Har vore ein del diskusjoner om det i klanen, men vi valgte no rape for vi meiner det er ikkje slik spillet skal spilles. Andre mener det motsatte. Det var ingen regler i mot dette i cupen. Enig i deg der, skal vi ha noen sjanse til å vinne må vi ty til slikt selv, men det er ikkje noe serlig morsomt for dei som blir utsatt for det. :)

 

Takk. Alt i alt en kjempefin cup. Håper det blir mange flere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...